Visa este unul din brandurile care susține inovația și creativitatea partenerilor și clienților săi, prin facilitarea experiențelor și prin susținerea evenimentelor care ne fac viața mai plăcută, mai creativă. Visa este un brand care inspira excelență și un partener solid în organizarea IAA Global Conference „Creativity Can Change The World”, dar și a altor evenimente reprezentative pentru industria de marcom.
Am discutat cu Mădălin Nițiș, Sr. Marketing Manager for Romania, Croatia and Slovenia at Visa inc, despre ce înseamna creativitatea și inspirația pentru brandul Visa.
Ce înseamnă creativitatea pentru brandul Visa? Cum reușește Visa să își susțină promisiunea de a ne face viața mai ușoară?
În esență, inovația face parte din ADN-ul Visa. Soluțiile de plată Visa sunt concepute pentru a face mai ușoara viața clienților, iar asta implică un proces de gândire creativă. Dincolo de asta, comunicarea noastră ca brand se raportează la public într-un mod uman, personal chiar. Activarea pentru Untold cu Morgan Freeman demonstrează, spre exemplu, acest lucru. Nu vrem sa fim brandul care spune oamenilor ce este sau nu normal. Vrem să purtăm o conversație.
Visa a inovat și a ușurat cu mult experiența tinerilor festivalieri în această vara, cu brațara contactless de la Neversea, Untold, Summer Well. Ne poți povesti puțin despre acest proiect, de unde a început, cum a fost primit de public și ce planuri de dezvoltare aveți în legătură cu asta?
Evoluăm căutând ușurința în modul în care ne trăim viețile, căutând simplitate și eficiență. Viziunea noastră este aceea de a stabili o conexiune cât mai puternică cu clienții noștri, într-o manieră memorabilă. Festivalurile din aceasta vară au fost un motiv de a arăta că putem să fim alături de consumatori, dar nu într-o manieră intruzivă, ci completând experiența pe care deja o aveau la festival. Mesajul central al participărilor noastre la festivaluri a fost că „vara asta emoțiile se trăiesc intens”, iar miza a fost aceea de a permite festivalielilor să se dedice distracției. Publicul a primit foarte bine soluția modernă de plată așa că vom continua să susținem genul acesta de proiecte împreună cu băncile noastre partenere. Brățara contactless este o manieră extrem de facilă, rapidă și sigură de a face plăți, lăsându-ți timp pentru ceea ce contează, adică tot ce vrei să faci sau să experimentezi.
Cum ajută susținerea diferitelor evenimente din industriile creative (IAA Global Conference, festivaluri) construcția brandului Visa?
Consumatorul anului 2017 așteaptă ca brandurile să facă lucruri, nu doar să le spună. Iar noi vrem să ne asigurăm că facem parte din prima categorie. Ca brand ce are inovația în ADN, e firesc să sprijinim formarea și dezvoltarea unei noi generații de creativi, fiind alături de un eveniment de o asemenea amploare, cum este IAA Global Conference „Creativity Can Change The World”.
Cultura festivalurilor care a luat avânt atât de repede și la noi e o altă oportunitate să demonstrăm că facem lucruri. Și de data asta, am făcut mai mult decât a susține financiar organizatorii care muncesc să aducă în România artiști care ne fac vara mai frumoasă – le-am făcut experiența de festival mai simplă tuturor. Înainte de festival, o simplă plată cu orice card Visa îți putea aduce șansa de a caștiga un bilet la unul dintre marile festivaluri ale verii – Untold, NeverSea. La festival, posesorii de card Visa au avut un Fast Lane dedicat unde puteau să își încarce brățările mai repede mulțumită băncilor partenere, iar toți participanții au putut experimenta cea mai simplă și rapidă metodă de plată – brățările contactless.
Nici după festival nu ne-am oprit cu surprizele (vezi activarea cu Morgan Freeman), totul ca să oferim o experiență integrală a ceea ce poate face brand-ul Visa.
Visa are și o foarte importantă misiune socială, alături de partenerii săi – educația financiară. Ne poți spune câte ceva despre aceasta strategie de brand CSR și ce rol joacă creativitatea în acest segment strategic?
Pentru noi și băncile partenere, pregătirea tinerilor pentru viitor reprezintă o prioritate. Pe ea ne bazăm strategia de CSR. Fie că vorbim despre financiarul fizic sau digital – vrem să ne focusăm pe dezvoltarea competențelor financiare, indiferent de vârsta celor cărora ne adresăm – educația financiară fiind un asset de folos pe întreg parcursul vieții. Vrem să îi ajutăm pe oameni să își administreze mai bine cheltuielile zilnice – iar asta va conduce pe termen lung la consolidarea clasei de mijloc cu o educație financiară solidă. Creativitatea este importantă în astfel de proiecte, făcându-le abordabile și deschise, având în vedere că adresăm bariere și tensiuni din domeniul financiar – unul din cele mai importante domenii din viața unui om.
IAA Global Conference Creativity Can Change The World va avea loc la Opera Națională București în perioada 24 și 25 Octombrie 2017 și este organizată de IAA Romania în parteneriat cu Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural ARCUB.
Biletele se pot cumpăra pe site-ul: www.creativity4better.com