Divizia de BTL MullenLowe este una dintre câștigătoarele pitch-ului organizat de Mercedes-Benz România în toamna anului trecut și va coordona o parte dintre evenimentele și proiectele experiențiale ale liderului segmentului auto premium în următorii doi ani.
„Evenimentele și activitățile de BTL pe care le realizăm în România reprezintă pentru noi o oportunitate de a ne diferenția pe piața locală și de a ne apropia tot mai mult de publicul nostru. De aceea, este foarte important să transpunem în fiecare acțiune valorile și experiențele de brand, iar MullenLowe ne-a convins că este unul dintre partenerii alături de care vom găsi soluții creative și eficiente pentru a face acest lucru”, spune Mirel Dediu, Corporate PR/Communications, Mercedes-Benz România.
MullenLowe va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea conceptelor creative pentru evenimentele Mercedes-Benz România, valorificarea parteneriatelor companiei cu evenimente din industrie prin activări dedicate publicului, suport în construirea strategiei de BTL și în organizarea evenimentelor interne.
„Ne-am dorit foarte mult parteneriatul cu Mercedes-Benz şi ne-am implicat 100% în câștigarea acestui pitch, pentru potenţialul din zona de BTL oferit de cont, echipa noastră având experiența și forța necesare să-l dezvolte. Avem încredere că rezultatele proiectelor pe care le vom realiza împreună în următorii doi ani ne vor consolida poziția de agenție a Mercedes-Benz pentru evenimentele din România”, afirmă Gabriela Alexandrescu, Client Service Director, MullenLowe.
„Colaborarea cu Mercedes-Benz ne oferă oportunitatea de a gândi și implementa soluții out of the box pentru a crește și mai mult vizibilitatea brandului și pentru a-l aduce mai aproape de noi targeturi. Mercedes-Benz este deja un brand important pentru mulți români și suntem pregătiți să traducem acest avantaj în experiențe memorabile care să susțină obiectivele de business ale clientului nostru”, adaugă Oana Popescu, BTL Director, MullenLowe.
Echipa Mercedes-Benz România implicată în proiectele de events & experiential este formată din Mirel Dediu (Corporate PR/Communications, Marketing & PR Mercedes-Benz Cars), Sabina Rugină (Marketing & PR Mercedes-Benz Cars), Gabriel Crăciun (Marketing &PR/ Communications Vans), Adina Enache (Marketing Communication Trucks), Maria Teodorescu (Marketing Communication Assistant Truck&Bus), Iulia Cernuscă (Product Management & Communication Accessories/ Internal Communication & Event Management).
Echipa MullenLowe pentru Mercedes-Benz România: Gabriela Alexandrescu (Client Service Director), Oana Popescu (BTL Director), Ionuţ Maholea (BTL Executive), Mihaela Rotariu (BTL Manager), Dan Matache (Field Manager), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Account Manager), Simina Zidaru (Senior Copywriter), Alina Nechita (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Victor Oprișan (Group Creative Director).
Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media).
Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook MullenLowe Romania.