Iraida Paiuc este Sales & Marketing Manager pentru JYSK în România și Bulgaria. Când a venit la Școala IAA, avea o experiență vastă in achiziții și în vânzări, iar marketingul o pasiona foarte tare.
Iraidei i-au plăcut atât de mult Școala IAA, profesorii, interacțiunea cu colegii, încât după Modulul Fundamentals s-a înscris și la cel de Strategie de Marketing și Comunicare Digitală. Și le-a terminat pe amândouă Magna cum Laude, adică Șefă de promoție.
Iraida pune multă pasiune și dedicare în tot ce face, îi place să fie conectată la tot ce se întâmplă în industrie. She Never Stops Learning.
Iată ce a însemnat Școala IAA pentru Iraida, care au fost punctele forte și cum a ajutat-o în carieră
Profesorii pe care i-am întâlnit în Școala IAA sunt, într-adevăr, persoane extraordinare, selectate pe sprânceană J. Și, ce mi-a plăcut foarte mult este că experiențele lor sunt reale. Adică nu te întâlnești acolo cu oameni care îți citesc din cărți. Nu, toate experiențele sunt reale, sunt trăite, profesorii îți povestesc despre cazuri concrete din domeniile în care lucrează și ai enorm de multe zone pe care le poți explora si analiza. Metodele proactive prin care ajungi să găsești singur – sau mai bine zis în echipa – răspunsuri la cele mai subtile întrebări sau provocări care apar pe parcursul cursurilor, sunt ideale pentru a avansa rapid și ușor. În plus, informația se sedimentează mult mai bine.
Mi-a plăcut foarte, foarte mult, în modulul de digital, de Bogdan Nițu, care vorbește cu ușurință despre domeniul de digital, ceea ce este și normal, pentru ca are și o experiență foarte mare și conduce de mulți ani una din cele mai bune agenții de digital. Și îți povestește atât de ușor și natural niște lucruri care pentru unii par SF.
Recomand cu mare drag Școala IAA, pentru că într-un timp destul de scurt poți să ai de-a face cu subiecte pe care, în alt context, nu le poți asimila atât de repede.
Cum am intrat eu prima data în IAA? Se întâmpla lucrul asta în 2011, când am decis să fac o schimbare și am preluat funcția de Marketing Manager la bauMax, după ce mai bine de 5 ani am activat ca Manager de achiziții în aceeași companie . Imediat după ce am făcut această schimbare m-am confruntat cu o multitudine de lucruri noi și am vrut să mă dezvolt cât mai repede și mai bine în acest domeniu atractiv si competitiv. Am avut marele noroc că, exact în acel moment, am început o colaborare cu agenția GMP, la conducerea căreia era Felix Tătaru. Am învățat multe lucruri interesante pe parcursul colaborarii noastre si mi-am dorit sa aflu și mai multe, asa ca l-am întrebat direct: ‘’Cum să fac să învăț mai repede lucruri noi si interesante despre marketing’’? Felix Tătaru mi-a recomandat să mă înscriu la Școala IAA, să urmez modulul de Marketing și Comunicare, lucru pe care l-am acceptat imediat. La momentul respectiv fiul meu cel mic avea doar un an și nu mi-a fost foarte ușor să îmbin job, școală si familie, dar atât de tare m-a prins Școala IAA, modul de lucru și poveștile pe care le-am întâlnit, încât nu am lipsit la niciun curs, niciodată.
Mi-a plăcut foarte de mult, am apreciat nu doar profesorii, ci și modul de lucru, structura cursurilor și interacțiunea cu colegii . Am învățat enorm de mult de la colegi. Dintre profesori, preferata mea a fost Afrodita Blasius. Modul ei de abordare al fiecărui subiect, structura clară și coerentă a materiei pe care ne-a predat-o și faptul ca nu răspundea direct la întrebări, ci ne provoca pe noi să găsim răspunsurile, se potrivește destul de mult cu stilul meu de gândire. Și atunci am asimilat foarte ușor și repede lucrurile pe care ni le-a povestit.
Interesant si impresionant a fost primul modul, de Marketing și Comunicare, pentru că am învățat multe lucruri noi despre insighturi, percepție si creativitate. Eu eram obișnuită, din achiziții și în vânzări, să conteze doar cifrele J. În principiu, în aceste domenii, dacă faci un lucru de o mie de ori, îți iese din ce în ce mai bine. În Marketing nu este chiar așa, dacă faci un lucru de o mie de ori, e posibil să nu-ți mai iasă deloc.
Sunt o persoana care nu poate trai fără schimbare, îmi place să fiu permanent implicată in proiecte noi si să cunosc oameni noi, iar Marketing-ul s-a mulat foarte bine pe personalitatea mea. Apreciez mult oamenii creativi, eu fiind inclinată mai mult către partea analitică. În schimb îmi place să lucrez cu oamenii creativi, pentru că facem echipă bună împreună. A propos, un lucru pe care l-am simțit pe propria piele în cadrul Școlii IAA – și nu numai, lucrul în echipă îți aduce beneficii enorme, cu condiția ca gestionarea echipei să fie bună și dacă fiecare este încurajat să contribuie acolo unde performează cel mai bine. Cu siguranță, într-o echipă, 1 și cu 1, nu fac 2, fac 3,4, 5, depinde câți membri are echipa și cât de bine colaborează împreună.
Una dintre provocările permanente pe care le-am avut la școala IAA, în modulul de Marketing și Comunicare, dar și în modulul de Digital, a fost să lucrăm eficient în echipă și să putem comunica pe aceeași limbă, deși aveam experiențe, valori și principii diferite, dar trebuia la un moment dat să găsim un numitor comun și să dăm ce este mai bun. Cu siguranță, unii sunt mai buni la comunicare, alții sunt mai creativi și generează idei pe bandă rulantă, iar alții sunt mai atenți la analiza cifrelor si la partea de strategie. Într-o echipă performantă trebuie să luăm de la fiecare ce este mai bun, și astfel obținem rezultate spectaculoase.
————————————————————————————————-
Școala IAA este cel mai complex program de pregătire profesională destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing și comunicare. Școala are 4 programe de studiu, organizate ca mini-MBA-uri și gândite pe diferite niveluri de senioritate, despre care puteți afla mai multe pe site.
Anul acesta Școala IAA împlinește 10 ani de activitate, pe care îi sărbătorește celebrându-i pe fondatorii, studenții și profesorii care fac sau au făcut parte din ea.
Pentru detalii și înscrieri – contact laura.tampa [@] iaa.ro