Noua doză Coca-Cola. Verticală. Exact ca lumea ta

Într-o lume în care toți se străduiesc să livreze conținut vertical în layout orizontal, Coca-Cola România vine în întâmpinarea trendului de consum al conținutului online de astăzi, mobile friendly, cu o nouă inovație de ambalaj: noua doză, într-un format modern, disponibilă în magazine pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr, Coca-Cola Lime, Fanta și Sprite.

Campania de promovare a noii doze vine împreună cu o strategie 360°, care explorează teritoriul execuțional folosindu-se de toate avantajele suporturilor media actuale – TV, radio, panotaj stradal, in-store, PR și digital – inclusiv prin YouTube și Shazam.

Mai mult, pentru fiecare suport media din campanie a fost gândită o metodă inedită de implementare care să susțină conceptul de verticalitate. Dacă în spotul TV, camera urmărește mișcările naturale ale dozei în mâinile unor dansatori, în partea de promovare outdoor / indoor au fost gândite suporturi neconvenționale, întărind ideea de ecran vertical într-un spațiu orizontal. În digital, noua doză va fi prezentată prin bannere giroscopice și expandabile.

Pe coloana sonoră a spotului de campanie, publicul va recunoaște unul dintre hiturile muzicale ale momentului: piesa Tequila, de la Blacklist feat. Carla’s Dreams.

”Informația și entertainment-ul de astăzi sunt adaptate formatelor digitale, pentru a fi consumate cu ușurință de pe telefoanele mobile. În același mod, Coca-Cola își îmbunătățește produsele, astfel încât ele să se încadreze perfect în lumea verticală adolescenților, cărora ne adresăm – mereu conectați și receptivi la nou”, a spus Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager My Coke Romania.

Campania vine și cu provocări pentru consumatori: printr-un concurs pe Instagram, fanii Coca-Cola care vor ilustra cât mai creativ formatul vertical al dozei vor intra în cursa pentru un iPhone 8.

Noile doze sunt îmbuteliate în fabrica din Timișoara pe o linie de producție de mare viteză, cea mai rapidă de pe piața locală, care a fost inaugurată în vara anului trecut, în urma unei investiții de 7 milioane de euro. Inițiativa de a îmbunătăți dozele de 330 ml face parte dintr-o strategie mai largă a companiei de a oferi opțiuni de consum adaptate preferințelor diverse ale consumatorilor. În acest sens, promovarea ambalajelor de dimensiuni mici este o componentă importantă, iar abordarea inovatoare poziționează din nou Coca-Cola ca un trend-setter în materie de ambalaje.

 

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZETEA și Del Valle.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele