Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global Români

Pavel Bartoș se alătură celei mai noi campanii METRO Cash & Carry România. Dezvoltată în parteneriat cu Geometry Global România, campania susține programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de METRO Cash & Carry România în urmă cu 2 ani.

Campania de anul acesta propune o abordare mai prietenoasă, susținută de șarmul lui Pavel. Aceasta debutează cu un spot tv de 30’’ în care Pavel descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Atitudinea sa pozitivă și notele proprii de umor își pun amprenta asupra întregii interacțiuni.

Programul <> subliniază misiunea METRO de a susține antreprenorii români și afacerile independente, fie că activează în domeniul comerțului tradițional sau în domeniul HORECA. Am decis să colaborăm cu Pavel Bartoș pentru a prezenta într-un mod cât mai uman și amuzant, pe limba clienților, diversele beneficii ale programului. Filmările, în regia lui Anton Groves și puse la cale de echipa MME, au fost marcate de personalitatea lui Pavel, așa că ne-am distrat mult pe platou.”, declară Bogdan Costin, Senior Copywriter Geometry Global România.

„Am apelat la șarmul și umorul lui Pavel Bartoș pentru că ne-am dorit să explicăm pe înțelesul tuturor beneficiile programului <>>, pe care l-am lansat acum doi ani din dorința de a ajuta afacerile independente să aibă succes. Astfel, arătăm, încă o dată, că METRO România înțelege nevoile și dorințele clienților săi și le recompensează eforturile și implicarea.”, afirmă Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România.

Pentru următorii doi ani, Pavel Bartoș va promova alături de METRO România programul “Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Pe lângă componenta TV, programul va beneficia de un mix media format din: OOH, digital, PR, instore.

Link TVC: https://www.youtube.com/watch?v=qP9HNRTRVrg&feature=youtu.be

Echipa Geometry Global: Simona Costea – Client Service Director, Adriana Staicu – Account Director, Oana Mehedinteanu – Account Executive, Cristina Ungureanu – Head of Strategy, Alex Petrescu – Creative Strategist, Andreea Apostoliu – Strategic Planner, Mihai Fetcu – Creative Director, Stefan Vasilachi – Group Creative Director, Costina Dinulescu – Senior Art Director, Bogdan Costin – Senior Copywriter, Alina Croitoru – PR Manager, Radu Rotaru – Senior PR Executive

Echipa METRO România: Marina Zara – Head of Marketing, Andreea Diaconu – Sr. Marketing Communication Manager

***

Geometry Global este cea mai mare agenție de activare brand si shopper marketing din lume. Ajutăm brandurile să progreseze într-o lume onmichannel, modelăm comportamentul consumatorilor explorând momentele pivotale care apar de-a lungul procesului decizional. Cu echipe în 56 de piețe, expertiza Geometry Global acoperă servicii de retail clasic, eCommerce, experiental marketing, branding, design și consultanță. Geometry Global este parte a grupului WPP. www.geometry.com

METRO Cash & Carry România este parte a grupului METRO AG și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele