Denisa (Mihai) Mirea, PR & Marketing Manager Avon, este una dintre Șefele de promoție ale Școlii IAA. Dedicarea și perseverența ei se văd în tot ceea ce face, atât în modul în care a crescut în cadrul companiei cât și în motivația pe care a avut-o pe parcursul celor două module absolvite.
Denisa și-a început cariera în Avon acum mai bine de 7 ani, pe poziția de PR Assistant și a trecut prin CSR si Advertising, până în prezent, când coordonează departamentul de PR & Digital pentru România și Moldova.
Ne-am bucurat împreuna de aniversarea de 10 ani a Școlii IAA, iar Denisa ne-a povestit cum a ajutat-o pe ea Școala, pentru a inspira și alți tineri profesioniști dornici de creștere profesională.
Eu cred foarte tare în Teoria celor 5 persoane care te influențează în viață. Un om foarte drag mie mi-a spus că multe dintre lucrurile pe care le învățăm vin de la aceste persoane. De aceea, câteodată, în vâltoarea acțiunilor noastre, uităm să ne găsim oamenii de la care să învățăm. Stăm foarte mult cu echipele noastre, evident, de la care învățăm foarte multe lucruri. Însă avem nevoie de energie externă. Pentru mine asta a fost Școala IAA. M-am întâlnit cu oameni minunați, pe de o parte profesori, dar și colegi, de la care am învățat. Lucruri despre digital, marketing, comunicare, proiecte, ba chiar încercam să „fur” de la ei idei, agenții, contacte, etc.
Cred că Școala IAA este o școală de marketing extraordinară, dar în același timp o oportunitate de networking. Am interacționat cu diverse companii. Am scăpat cumva de frica asta de a fi activ în aceeași industrie ani de zile. Ceea ce este cazul meu: de 7 ani lucrez în industria de cosmetice. Și am scăpat de ea prin interacțiunea cu alte companii. Asta a fost IAA-ul pentru mine. Am văzut ce se întâmplă în bere, am văzut ce se întâmplă în industria de petrol, am văzut ce se întâmplă în industria de telecom. Deci, mai mult despre cât am învățat despre digital și marketing este despre networking.
Ce informații și experiențe m-au marcat? Bogdan, fii atent, că asta este despre tine.
Am învățat despre online înainte de a lucra în online că bătălia se dă pe timpul clienților și cred că aceasta este regula pe care o aplic în fiecare proiect, fiecare decizie pe care trebuie să o iau acum în poziția mea de digital manager. Cum îl ajut pe clientul meu să salveze timp sau să utilizeze timpul acela cu folos pentru el. Și îți mulțumesc Bogdan pentru învățătura asta. Bineînțeles, Bogdan Nițu.
Ai recomanda Școala IAA oamenilor din marcom?
După prima mea experiență cu Școala IAA, și mă refer aici la modului de Marketing Fundamentals, am venit extraordinar de încântată în companie și am negociat cu managerul de HR ca mai multe persoane din companie să poată participa. De ce? Pentru că am făcut research și cred că este cel mai bun loc în care un marketer, un om de comunicare trebuie să fie. Da, am recomandat și aș recomanda în continuare cursurile Școlii IAA.
––––––––––––––––––––––––-
Școala IAA este cel mai complex program de pregătire profesională destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing și comunicare. Școala include 4 programe de studiu, organizate ca mini-MBA-uri și gândite pe diferite niveluri de senioritate, despre care puteți afla mai multe pe site http://www.scoalaiaa.ro/
Anul acesta Școala IAA împlinește 10 ani de activitate, pe care îi sărbătorește celebrându-i pe fondatorii, studenții și profesorii care fac sau au făcut parte din ea.
Pentru detalii și înscrieri – contact laura.tampa [@] iaa.ro