Biroul Cannes Lions Romania lanseaza CIRCUS, o platforma nomada de training si informatii de ultima generatie despre editia de anul acesta a Cannes Lions, despre noile categorii, oportunitati pentru tineri, continutul seminariilor, istoria celui mai longeviv festival al ideilor din lume, trenduri in creativitate si feedback pentru studiile de caz pentru cei care si-au propus sa inscrie.
Cum functioneaza Circus ?
Este vorba despre prezentari din seria „How to win a Lion”, sustinute la clienti, in agentiile de creatie, media sau PR, in Universitati sau pentru asociatii studentesti. Prima ora este oferita de Biroul Cannes Lions in Romania. Pentru mai mult de o ora programul se poate extinde si adapta, contra cost, in functie de imperativele organizatiilor: feedback pentru studiile de caz ce urmeaza sa fie inscrise in festival, proiectii cu subiect dedicat sau traininguri.
Posibile topicuri pentru trainingurile complexe includ Eficienta creativa / Gandire critica si Inteligenta Emotionala / Branduri de treaba si CSR contemporan / Varsta si gen. Cum se redefinesc azi si ce impact au in business / Media si PR Creativ / Servicii bancare si financiare in cheie creativa / Trenduri in Retail / Tehnologie si comert / Creativitate si bani albi / Consumatorul educat.
Perioada in care se poate programa o prezentare este 23 martie – 15 mai.
Prezentarile sunt sutinute de Teodora Migdalovici, ambasador al creativitatii, keynote speaker la congrese internationale de comunicare (Paris, Londra, Lisabona, Mumbai, Singapore, Viena) si trainer pentru companii de talia BAT, Coca-Cola, Google, Mauritius Commercial Bank, Petrom, P&G, Vodafone & evenimentele lor. Teodora este fondator al celei mai premiate Scoli de Gandire Creativa din Europa Centrala si de Est – www.thealternativeschool.com. Profilul complet, cu referinte si distinctii, e de explorat pe https://www.linkedin.com/in/teomigdalovici/