HORNBACH vestește primăvara prin noua campanie de publicitate: „Eliberează-te de stres!“

În noua sa campanie de primăvară, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, abordează efectul benefic al muncii fizice grele din casă și din grădină. Într-o implementare amuzantă, ca de obicei, campania așază situațiile de stres zilnic într-un context complet nou. Astfel, stresul din supărările cu șeful, din problemele de educație cu copiii și din consumul exagerat de mijloace media este pur și simplu eliminat printr-o acțiune DIY.

�Elibereaz�-te de stres!�

În spot, procesarea problemelor enervante de zi cu zi din interiorul imaginar al personajului principal este preluată de o trupă de „Rubber Cowboys“ hiperactivi, care colectează acești factori cauzatori de stres și îi transformă în transpirație. În lumea reală,  protagonistul construiește în grădină o impresionantă scară din pietre grele. „Eliberează-te de stres!“ este mesajul simplu și pregnant care apare la finalul spotului.

„Campania este o invitație tipică companiei HORNBACH, ca în această primăvară să deveniți activi fizic și creativi în grădină“, spune Thomas Schnaitmann, director de marketing Germania și al comunicării internaționale de marketing în cadrul HORNBACH“Fiecare  persoană care a săpat vreodată un iaz în grădină, care a plantat răsaduri sau a construit o terasă știe că un proiect care te face să  transpiri reprezintă programul perfect de compensare a stresului cotidian.”

Implementarea spotului se evidențiază printr-o atenție specială pentru detaliu și un grad înalt de creativitate, astfel încât se creează rapid impresia că poate fi vorba despre orice altceva, numai  despre un film publicitar nu. „Am sesizat rapid ce potențial imens se  ascunde în spatele spotului „Rubber Cowboys“, creat împreună cu Andreas Nilsson, regizor, și Peter Grant, production designer”, declară Guido Heffels, director de creație al HEIMAT.

„Eliberează-te de stres!“ este o campanie integrată care se desfășoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 16 martie. De asemenea, spotul campaniei poate fi vizualizat și pe www.hornbach.ro/elibereaza-te-de-stres.

 

HORNBACH este o companie multinațională de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2016/2017 (data bilanțului: 28 februarie) o creștere a cifrei de afaceri (netă) de 4,9%, la 3,9 miliarde  euro. Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de   6 generații. În acest moment, concernul deține 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa  (Germania, Austria, Olanda, Cehia,  Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).