Când viitorul tău depinde de un răspuns, modul în care pui întrebarea poate face diferența între a câștiga totul sau nimic. E drept că ți-era mai ușor, când erai copil, să întrebi tot ce-ți trecea prin cap. În timp, emoțiile și teama de a fi respins te-au făcut să-ți exprimi mai greu sentimentele.
Totuși, nu mai ești de mult elevul care nu îndrăznea să se așeze în bancă lângă ea sau adolescentul care o privea timid de departe la Balul Bobocilor. Acum știi că te iubește și că vrei să-ți petreci lângă ea tot restul vieții. Nu mai ai nevoie decât de puțin curaj și de… diamantul potrivit.
Aceasta este povestea cât se poate de reală a unui inel de logodnă, spusă în mod natural și autentic de Teilor în noua campanie semnată de MullenLowe. Campania a fost dezvoltată în urma câștigării unui pitch organizat de brandul de bijuterii la finalul anului trecut.
„Cererea în căsătorie este unul dintre cele mai emoționante și memorabile momente din viața unui cuplu. Chiar dacă generațiile tinere au o altă viziune în ceea ce privește căsătoria și conceptul de familie, inelul de logodnă continuă să fie mai mult decât un simplu accesoriu – este un simbol a cărui semnificație se transferă din generație în generație. Ne-am dorit o campanie care să ne asigure o poziție top of mind în alegerea inelului de logodnă, iar propunerea creativă a agenției MullenLowe, inspirată din viața reală, ne-a convins!”, spune Ana Toma, reprezentant Teilor.
Campania este centrată pe un spot care rulează, începând cu luna martie, pe PRO TV și Digi24.
„Ne-am propus să ieșim din zona siropoasă a clișeelor în care cad de obicei spoturile pe acest subiect și să prezentăm o poveste adevărată într-un context natural cu care poate rezona oricare dintre noi. Chiar dacă un inel de logodnă nu reprezintă garanția unui ‘Da’, acesta îi poate oferi unui tânăr mai multă încredere în sine pentru a-și cere în căsătorie partenera, în timp ce căutarea diamantului oferă și mai multă greutate gestului”, adaugă Victor Oprișan, Group Creative Director, MullenLowe.
Echipa Teilor implicată în această campanie este formată din Ana Toma (Specialist Marketing&Comunicare), Alexandra Udrea (Specialist Marketing Online), Maria Drăguț (Copywriter), Vicențiu Nicolae (Art Director) și Andreea Preda (Specialist Relatii Publice).
Echipa MullenLowe: Victor Oprişan (Group Creative Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Bianca Iancu (Account Manager), Adriana Tudoran (Account Director), Damian Nuñez (Chief Creative Officer), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).
Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producție Cyclops Films, avându-l ca regizor pe Tom Wilson.
Deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în 65 de țări. În România, MullenLowe face parte dintr-unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, alături de Initiative (media), Golin (relații publice), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media).
Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook MullenLowe Romania.
Numele Teilor cuprinde întreaga filozofie a companiei: autenticitatea brand-ului românesc, sinteza opuselor, îmbinarea dintre raţiune şi sentiment. Pe de-o parte pasiunea, arta şi creativitatea, care conturează emoţii în stilul propriu și, pe de altă parte, raţionamentul clar definit prin care aurul este topit, prelucrat şi şlefuit pentru a transpune imaginaţia designerului în realitate. Colecțiile de inele de logodnă sunt completate de zeci de modele de verighete, realizate din aur de 14K sau 18K, platină sau titan. Verighetele pot fi personalizate în funcție de preferințele dumneavoastră, prin modificarea nuanței aurului și a pietrelor încrustate, diamante sau cristale.
Pentru mai multe informații, vizitați www.teilor.ro sau pagina de Facebook Teilor.