Un Silver, cinci Bronze și trei shortlists pentru Geometry Global pe scena WOW Done Awards 2018

Geometry Global a obținut 6 trofee la cea de-a patra ediție a festivalului de marketing și digital communications Wow Done Awards din Ucraina. Agenția s-a înscris în competiție cu trei lucrări, dintre care două au fost premiate și una a fost shortlistată. Premiile au fost acordate pentru “Golden Brau 0.0% – The Cart Crash” și pentru “Baneasa Shopping City – The Fashion Experiment”.

Golden Brau 0.0% – The Cart Crash a primit:

  • Silver la categoria Direct Marketing – Channels
  • Bronze pentru Brand Experience & Activation – Retail Experience & Activation
  • Bronze pentru Industrial – FMCG.
  • Shortlist pentru Industrial – Non Alcoholic Drinks

Baneasa Shopping City – The Fashion Experiment a fost premiată cu Bronze la trei categorii:

  • Social & Influencer Marketing- Innovation in Social,
  • Social & Influencer Marketing – Social Insight & Engagement
  • Industrial – Fashion. Style. Clothing .Jewelry. Accessories

În plus, The Fashion Experiment a primit un shortlist la categoria Marketing & Digital Communication – Creative Data.

Cea de-a treia lucrare înscrisă în competiție de Geometry Global este „Golden Brau – Foot Tennis Outdoor,” care a fost shortlistată la categoria Industrial – Non Alcoholic Drinks.

„WOW DONE AWARDS este festivalul care se poziționează ca un „test drive” înaintea festivalurilor mari. Am înscris 3 proiecte recente și ne bucurăm să vedem că toate au fost premiate. Campaniile înscrise arată cum idei simple duc la experiențe relevante și memorabile de brand. Având în vedere efortul din spatele lor, rezultatele sunt satisfăcătoare”, a declarat Mihai Fetcu, Creative Director Geometry Global România.

Astfel, sub coordonarea lui Mihai, Geometry Global a mai adăugat în palmares încă 6 premii, pe lângă cele 160 câștigate în ultimii 4 ani la competiții regionale și internaționale precum Cannes Lions, LIA, Golden Hammer, Golden Drum, Epica, Eurobest, ADCE, Cresta, Cristal, EACA, Golden Drum, Effie sau Golden Hammer.

În total, anul acesta la Wow Done Awards au fost înscrise aproximativ 250 de campanii, care au fost evaluate de un juriu format din Directori de Creație, Directori de Marketing sau CEOs din agenții de publicitate și companii din toate colțurile lumii.

*Conform criteriilor de evaluare WOW Done Awards, Silver este echivalentul Medium Well, Bronze pentru Medium, iar shortlistul pentru Medium Rare.

Credits:

Golden Brau OO – The Cart Crash

Case Study: www.youtube.com/watch?v=gFYO2jwC_xM&t=12s

Echipa Geometry Global: Mihai Fetcu – Creative Director, Bogdan Dinu – Art Director, Ioana Ichim – Copywriter, Simona Costea – Client Service Director, Manuela Fulga – Senior Account Manager, Adriana Staicu – Account Director, Dorina Sandu – DTP Manager, Ionut Iacobache – Production Manager

Echipa Golden Brau: Nicoleta Băjan  – Group Brand Manager, Alina Pricea – Brand Manager

The Cart Crash

Băneasa Shopping City – The Fashion Experiment

Case Study: https://youtu.be/kgQ1V6D0idQ

Echipa Geometry Global: Mihai Fetcu – Creative Director, Bogdan Teodorescu – Head of Digital, Ioana Ichim – Digital Copywriter, Bogdan Dinu – Digital Art Director, Simona Costea – Client Service Director, Mina Ionescu – Head of Digital PM, Raluca Nanu – Account Manager, Manuela Fulga – Senior Account Manager, Andreea Apostoliu – Jr Strategic planner, Alina Croitoru – Corporate Communications Manager, Claudia Neagoe – PR Executive, Stefan Matei – DTP, Simona Chiritoiu – Traffic Manager

Echipa Băneasa Shopping City: Alexandru Bogdan – Marketing Director, Andrei Serbu – Campaign Coordinator, Andra Gari – Experiential Campaign Coordinator, Daniela Matei – PR Manager, Anca Paun – Content Coordination

The Fashion Experiment

Golden Brau – Foot Tennis Outdoor

Case Study: https://youtu.be/aDYiDwZiZpM

Echipa Geometry Global:  Creative Director: Mihai Fetcu, Head of Art: Stefan Vasilachi, Senior Copywriter: Bogdan Costin, Client Service Director: Simona Costea, Account Director: Adriana Staicu, Senior Account Manager: Manuela Fulga, Head of Digital Projects: Mina Ionescu, Digital Account Executive: Simona Luciu, Production Manager: Ionut Iacobache, Traffic Manager: Monica Gheorghe, DTP Manager: Dorina Sandu, Other type: Julian Ennals, Other type: Vijay Anand

Echipa Golden Brau: Nicoleta Băjan  – Group Brand Manager, Alina Pricea – Brand Manager

Foot Tennis Outdoor

 

Geometry Global este cea mai mare agenție de activare brand si shopper marketing din lume. Ajutăm brandurile să progreseze într-o lume onmichannel, modelăm comportamentul consumatorilor explorând momentele pivotale care apar de-a lungul procesului decizional. Cu echipe în 56 de piețe, expertiza Geometry Global acoperă servicii de retail clasic, eCommerce, experiental marketing, branding, design și consultanță. Geometry Global este parte a grupului WPP. www.geometry.com

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele