Pe 23 aprilie, de la ora 4 pm, la Hilton Garden Inn, CannesLions Romania, in asociere cu Produsul Anului, alaturi de Doru Mitrana – Global Reporting Initiative (GRI) Certified Trainer – invita comunitatea din marcomm la “The Future of Brands”.
Intr-o scanare de profunzime a trendurilor din creativitate, marketing, inovatie si politica globala – vezi agenda Natiunilor Unite in privinta celor 17 obiective de dezvoltare durabila pana in 2030 – evenimentul isi propune sa defineasca rolurile si profilul brandurilor inteligente in secolul 21 si sa conecteze intr-o poveste coerenta finante, politica, inovatie si comunicare contemporana.
Orizontul de asteptare al audientelor produce mutatii considerabile in structura brandurilor. Tratand guvernele drept cazuri fara speranta, societatea se indreapta catre branduri, avand pretentii mari de la cele mai influente marci ale momentului. Eradicarea saraciei, curatarea oceanelor, educatie primara pentru toti, disparitia discriminarilor de gen sau stoparea incalzirii globale, de exemplu, devin, toate, “treaba” brandurilor luminate. La randul lor, companiile se afla sub presiunea de a face din CSR si inovatie noua mantra de business.
“…E si motivul pentru care in 2018 Cannes Lions lanseaza The Sustainable Development Goals Lions, intersectand pentru prima data exigentele Natiunilor Unite cu imperativele creativitatii contemporane, o directie la care toate companiile ambitioase sunt invitate sa adere”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania si unul dintre speakeri.
Prezentarea ei – “Kindfulbrands, intre Cannes si UN” curpinde studii de caz ce se pot califica pentru Sustainable Development Goals Lions si exploreaza noile roluri ale brandurilor contemporane performante.
Doru Mitrana, o voce de referinta in tot ce inseamna dimensiune a responsabilitatii corporatiste, va da raspunsul la intrebarea “Cum transformi obiectivele ONU si Directiva UE in beneficii de business”, in contextul prezentarii „Sustenabilitatea – actiuni locale pentru obiective globale”
.
Mihaela Paduraru va incheia intalnirea cu o prezentare despre cele mai recente inovatii initiate de branduri, ce au fost premiate in contextul celei mai recente editii a competitiei Produsul Anului, la nivel global.
Despre Speakeri:
Doru Mitrana este Manager Training Division pentru The CSR Agency si coordonator al programului Global Compact Network Romania, reteaua locala a programului UN Global Compact – Pactul Global al Natiunilor Unite si Presedinte al asociatiei MaiMultVerde. Profilul complet lahttps://www.linkedin.com/in/mitrana/
Mihaela Paduraru e Business Development Director la Media Concept Store si Country Manager Produsul Anului Romania din 2010. Ea are o experienta de 17 ani in industria de comunicare si un background solid in dezvoltarea de proiecte inovatoare.
“Votat Produsul Anului” activeaza in 40 de tari si premiaza anual inovatia produselor si serviciilor, pe baza votului a 4.5 miliarde consumatori. In Romania, anual, un esantion reprezentativ la nivel urban, de minim 4000 de persoane, voteaza produsele si serviciile inovative din industrii precum FMCG, farmaceutice, electrocasnice, produse bancare, bricolaj.
Teodora Migdalovici e keynote speaker la congrese internationale de comunicare (Londra, Lisabona, Mumbai, Paris, Singapore, Viena) si trainer pentru companii de talia BAT, Coca-Cola, Google, Mauritius Commercial Bank, Petrom, P&G, Vodafone & evenimentele lor. Teodora este fondator al celei mai premiate Scoli de Gandire Creativa din Europa Centrala si de Est – www.thealternativeschool.com.
Profilul complet https://www.linkedin.com/in/teomigdalovici.
Costul participarii: 50 E
Adresa evenimentului: Hilton Garden Inn, Str. Doamnei 12 (in centrul vechi)
Ora: 16.00
Detalii la: ruxandra@canneslions.ro