Fiecare dintre noi își dorește undeva, în adâncul sufletului, să fie artizanul propriei case, grădini, spațiul personal, în general. Dar, odata pus la treabă, constructorul amator realizează că nu e chiar așa de simplu și că are o pricepere limitată și, de cele mai multe ori, renunță.
Pornind de la acest insight și de la faptul că, în fiecare dintre noi există potențialul de a ne amenaja spațiul personal după bunul plac, campania de comunicare semnată de Ogilvy România pentru Leroy Merlin, îl motivează pe cunoscătorul latent din fiecare pasionat să treacă la treabă.
Este nevoie doar de câteva sfaturi bune pentru alegerea materialelor și folosirea uneltelor necesare pentru ca acesta să iasă cu adevărat la suprafață, iar Leroy Merlin devine consultantul ideal care trezește la viață o versiune mai pricepută a noastră. Practic, “Împreună construim acasă”, după cum spune sloganul, în cea mai bună și mai eficientă echipă.
Campania face parte dintr-un proces de repoziționare a brandului Leroy Merlin și este una integrată, susținută de spot TV, outdoor la nivel național, componentă de digital și branding în rețelele de magazine Leroy Merlin.
“Fie că este un hobby, o necesitate sau un stil de viață, bricolajul spune, în principiu, povestea lucrului facut prin forțe proprii. Privit, însă, mai îndeaproape, bricolajul este, de fapt, una dintre cele mai bune lecții despre colaborare. Colaborarea dintre bugetul, ambițiile tale și pasiunea proprie. Colaborarea dintre ce știi și ceea ce mai ai de învățat. Colaborarea dintre propria îndemânare și un sfat profesionist care te ajută să salvezi timp, bani și bătăi de cap. Și, nu în ultimul rând, care te ajută să te bucuri de lucrul ieșit din mâna ta”, spune Corina Bompa, senior copywriter Ogilvy România.
“Am lucrat foarte bine cu echipa Ogilvy care a înteles brandul nostru și filozofia din spatele acestuia. Leroy Merlin este mai mult decât o companie de retail: suntem alături de clienții nostri în realizarea proiectelor lor, în casă și grădină, vrem sa le dam o mână de ajutor pentru a-și transforma visele în realitate și a se bucura de spațiul în care locuiesc”, spune Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Ogilvy România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy România oferă servicii de comunicare integrată – publicitate, relaţii publice, activare de brand și shopper marketing, servicii de marketing digital precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi local – Philips, Lenovo, Heineken (Strongbow, Ciuc, Cidru Mândru, Blind Pig Old Mout, Livada Secretă, Stassen), ETI (ETI Puf), Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Piraeus Bank, Mega Image şi multe alte companii de renume.
Grupul Ogilvy îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la rețele de comunicare globale specializate.
Fondat în 1923, LEROY MERLIN are peste 370 de magazine în 12 țări, este liderul actual al pieței de bricolaj din Franţa și al treilea retailer la nivel mondial. Leroy Merlin a intrat pe piața din România în 2011, deține în prezent 16 magazine și urmează să deschidă un al 17-lea în aceasta vară.