Cine au fost profesioniștii care au câștigat Premiile de Excelență IAA în 2018?
În prezența a peste 150 de profesioniști ai industriei de advertising și comunicare, pe 17 aprilie 2018, a avut loc cea de-a VIII-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România, unde au fost acordate 11 premii, recompensând excelența în marketingul și comunicarea autohtonă. Evenimentul a fost precedat de Ziua Publicității, conferința dedicată tinerilor la început de drum in Marcom.
Ediția a VIII-a a Premiilor de Excelență este una specială întrucât are loc la ceas aniversar – IAA România celebrează 25 de ani de activitate – și a avut următoarea structură:
- 6 Premii de Excelență unde nominalizările au fost deschise publicului larg
- 4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals
- Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri
- Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce a fost decernată la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală.
Premiul de Excelență IAA pentru promovarea „Romaniei ca Hub Global Creativ” a mers catre Dragoș Stanca pentru standardele profesionale înalte prin care a transformat ICEE Fest în cel mai cunoscut festival de tehnologie din Europa de Est.
Premiul pentru Dialog Constructiv cu Autoritățile a fost acordat Oanei Cociașu – președinte RAC – pentru demersurile constante de îmbunătățire a cadrului de autoreglementare al industriei de marketing și comunicare și pentru parteneriatul funcțional cu CNA.
Premiul pentru Inspirație prin valori a fost oferit lui Marius Cristea și Ioanei Dogaru – IQads – pentru curajul de a lansa o competiție creativă locală – Fibra – singurul festival de creativitate în publicitate din România.
Premiul pentru Educație în Marcom a revenit în acest an lui Alexandru Negrea pentru cursurile și întâlnirile Social Smarts – prin care transmite conținut profesionist și consistent tuturor tinerilor dornici de profesionalizare în social media.
Premiul Creativity 4 Better avut-o învingătoare pe Melania Medeleanu – pentru campania Magic Home – pentru un efort national de solidaritate cu familiile copiilor bolnavi de cancer și pentru ambiția de a implica societatea în materializarea fizică a Magic Home – lânga cel mai mare spital oncologic pentru copii.
Premiul pentru inovație în tehnologie a fost acordat lui Bogdan Savonea și lui Matei Psatta pentru The Pole Society – platforma care duce mijloacele de comunicare stradală la nivelul următor prin tehnologie și planning programatic.
Premiul România 100 a mers către Cristina Florescu – Rewe Group – pentru modul natural prin care a integrat ideea de centenar în campaniile unui brand comercial – Penny.
Nu în cele din urmă, Premiul de Excelență al IAA Young Professionals a ajuns la Xenia Muntean – CEO Planable – pentru proiectul Planable – o platforma a cărui scop este înlesnirea comunicării între firme și managerii de rețele sociale. Platforma a fost acceptată de acceleratorul Techstars din Londra.
Premiul de Excelență al Boardului IAA a mers în acest an către Dana Războiu – inițiator al proiectului Nație prin Educație – competiție care stimulează interesul elevilor de liceu pentru tehnologie, robotică și automatizare, și prin care peste 90 de licee din România concurează pentru a atinge faza internațională a competiției promovând forme inovatoare de educație.
Premiul de Excelență al Senatului IAA a răsplătit anul acesta doi oameni care au dus România peste hotare și au poziționat-o pe harta țărilor creative: Măriuca și Florin Talpeș – Fondatori Bitdefender – pentru că au fondat și au crescut brandul Bitdefender pe plan internațional, cel mai puternic brand internațional creat și crescut din România și pentru eforturile constante de transformare a educației din România.
Premiul Personalitatea Anului în Marcom decernat în urma votului celor aflați în sală a mers către Melania Medeleanu.