Ronaldo, fostul atacant al Braziliei, și celebrul baton de ciocolată Snickers, își unesc forțele în acest an pentru a se adresa comunității globale a fotbalului. Brazilianul Ronaldo a atras atenția asupra campaniei, atunci când, în timp ce viziona un amical din tribune, a purtat tricoul celui mai mare rival al său – Argentina.
Și-a explicat mai târziu “eroarea”: se pare că este confuz atunci când îi este foame, validând astfel sloganul Snickers „Nu ești tu când ți-e foame”. Începând cu 23 aprilie 2018, fanii lui Ronaldo și împătimiții fotbalului au ocazia să participle la un test de cunoștințe din domeniul fotbalului și să câștige numeroase premii, inclusiv șansa de a-l întâlni pe legendarul jucător Brazilian – chiar în Brazilia!
În competiția care se desfășoară între 23 aprilie și 17 iunie, pot participa toți cei care cumpără un baton de ciocolată Snickers (50 sau 75g) sau un pachet de 4 batoane ediție specială limitată– în care logo-ul Snickers a fost parțial înlocuit de expresii din domeniul fotbalului, ca de exemplu, “offside” sau “autogol”. Completând datele personale pe www.snickers.ro, participanții își vor crea un profil unde pot încărca codurile de bare unice, ascunse sub ambalajul batoanelor de ciocolată eligibile. După introducerea codului, sistemul le va testa cunoștințele despre fotbal și despre Ronaldo. Toți cei care se califică, adică răspund corect la cel puțin șase din nouă întrebări, au ocazia să convingă juriul, printr-un scurt mesaj, că merită să îl întâlnească pe starul Brazilian; ei trebuie, de asemenea, să trimită un ambalaj eligibil.
Marele câștigător, împreună cu doi prieteni, îl va întâlni pe Ronaldo în Brazilia. Dar, sunt multe premii atractive pentru care toți “participanții calificați” pot concura săptămânal.
Ronaldo, supranumit și Fenômeno (Fenomenul), a lansat deja noua campanie Snickers la sfârșitul lunii martie pe canalele sale de socializare, atunci când le-a cerut scuze fanilor pentru că a susținut Argentina, cel mai mare rival al echipei sale naționale. Mai târziu, el a dezvăluit noul parteneriat cu Snickers și a comentat că “e confuz atunci când îi este foame”.
“Noua campanie globală reconfirmă parteneriatul dintre cunoscutul baton de ciocolată cu alune, caramel și nuga și sloganul iconic ”Nu ești tu atunci când ți-e foame” și lumea fotbalului și fanii ei. Principala componentă a campaniei este un test de cunoștințe, iar câștigătorii au șansa să întâlnească o legendă a fotbalului, pe brazilianul Ronaldo”, spune Erika Havrillová, Brand Manager Snickers Europa Centrală.
Câștigătorii din toată lumea, însoțiți de câte doi prieteni, vor călători “all inclusive” la toamnă, la Rio de de Janeiro. Ei se vor întâlni cu Ronaldo pe unul dintre cele mai renumite stadione din lume – Maracanã.
Întreaga campanie “Ești confuz atunci când îți este foame” – cu Ronaldo purtând un tricou în culorile României, în completarea concursului – va beneficia de comunicare în magazine, online, PR și parteneriate media. Batoanele Snickers în ediție limitată pot fi achiziționate din rețelele comerciale. Competiția se desfășură în perioada 23 Aprilie – 17 Iunie 2018, iar regulamentul poate fi consultat vizitând: www.snickers.ro.
Batonul de ciocolată cu caramel este produs de Mars, unul dintre cele mai mari business-uri de familie din întreaga lume. Snickers se produce din anul 1930. Batonul conține alune, caramel, nuga și ciocolată. Combinația a fost una de success pentru mulți consumatori, Snickers fiind unul dintre cele mai populare batoane de ciocolată din lume.