Începând cu luna mai a acestui an, MSL The Practice este agenția de relații publice a companiei L’Oréal România, pentru comunicarea corporate. Selecţia s-a făcut printr-un pitch la care au participat unele dintre cele mai importante agenţii de relații publice din București.
L’Oréal a intrat pe piața din România în urmă cu 20 de ani și are în prezent 19 branduri, organizate în patru divizii (Consumer Products, Active Cosmetics, Professional Products, L’Oréal Luxe). MSL The Practice va oferi consultanță pentru comunicarea corporate a companiei, printre care: suport în implementarea campaniilor de comunicare, media relations, comunicare internă, relații cu influențatorii, crisis management, consultanță și sprijin în implementarea acțiunilor şi programelor de responsabilitate socială ale L’Oréal România.
„Rolul comunicării corporate în L’Oréal a crescut odată cu dezvoltarea business-ului. Suntem conectați cu milioane de consumatori, echipa crește de la an la an, deschidem magazine proprii, ne adaptăm continuu modelul de business, depunem constant eforturi să ne îmbunătățim amprenta asupra mediului și a comunităților, implementăm tot mai multe programe pentru angajați și suntem nevoiți să ne pregătim tot mai intens pentru a preîntâmpina eventualele crize de comunicare. A venit momentul ca, pentru prima oară în istoria companiei, să găsim un partener din industria comunicării, pe măsura provocărilor! Am găsit în echipa MSL The Practice și expertiza, dar, mai ales, prospețimea, creativitatea și spiritul antreprenorial de care aveam nevoie ca toate aceste fapte să se transforme în povești.”, a declarat Simona Fîrtat, Corporate Communication and Public Affairs Manager L’Oreal România.
„Suntem mândri că am reușit să convingem liderul global al pieței de cosmetice cu propunerea noastră. Avem competențele și experiența necesare pentru a consolida prezența L’Oréal România într-o piață locală extrem de dinamică. Ne ajută faptul că avem valori comune și că vom contribui ca ele să ajungă prin fapte la cât mai mulți stakeholderi. În plus, diversitatea, deschiderea și inovația ne sună familiar. Poate și pentru că ne asemănăm si împărtășim aceeași viziune (și) despre frumusețe.”, a declarat Andreea Pandelea, Head of Lifestyle and Beauty MSL The Practice.
Lider mondial în industria frumuseții, L’Oréal este prezent în peste 150 de țări de pe cinci continente. Misiunea grupului este aceea de a oferi femeilor și bărbaților din întreaga lume cele mai bune, sigure și eficiente inovații cosmetice, respectându-le totodată diversitatea și generând un impact benefic asupra mediului și în comunități.
***
MSL The Practice este cea mai premiată agenție de PR din România, cu peste 250 de premii și nominalizări obținute pentru mai bine de 100 de campanii de comunicare, realizate pentru companii din domenii variate (IT&C, consumer electronics, beauty, food & drinks, banking și servicii financiare, auto, pharma, entertainment, retail, imobiliare, ONG-uri etc.). Parte din cel mai mare grup de comunicare din România – Publicis One -, MSL The Practice este Agenția de PR a Anului 2016 în România, fiind singura din România care a fost laureată de patru ori cu acest titlu (2009, 2012, 2015, 2016).