Lucrarea lunii aprilie în Top 3 ADC*RO, semnată de Publicis

Luna aprilie aduce noutăți în Top 3 ADC și pune în lumină mai multe lucrări creative grație noului format. Cu intenția de a sublinia și delimita particularitățile fiecărui mediu de comunicare, membrii ADC vor acorda premii urmărind şase direcții: TV, Outdoor, Radio, Print, Digital şi Experiential / BTL. Aceste şase categorii își vor afla la finalul fiecărei luni propriul Top, cu locurile 1, 2 şi 3 şi mențiunile.

“Începând din luna aprilie, o să trecem la un sistem de premiere pe categorii: TV, Digital, Outoor,  Print, Radio şi Experiential / BTL. Lucrarea care are cea mai mare notă va fi Lucrarea Lunii. Vrem să încurajăm cât mai multe agenții sau freelanceri să își trimită lucrările din toate zonele comunicării (nu numai TV sau Digital) pentru a fi evaluate de membrii ADC. Ne-am dori să primim și lucrări de graphic design sau design de obiect care fac parte dintr-o campanie de comunicare. Iar lucrările care sunt în zona de experiență directă le vom încadra într-una din categoriile de mai sus. Topul ADC își propune să fie o oglindǎ lunară a creativității în toate mediile de comunicare. Și să devină în timp o sursă de idei bune care să fie consultată atât de creativi și strategi, cât și de oamenii de marketing”, povestește despre noul format Vali Suciu, Președinte ADC România & Creative Partner Jazz.

Așadar, în aprilie cunoaștem premianți ai categoriilor de TV, Outdoor, Digital şi Experiential / BTL, dar și care este lucrarea lunii – Burger King – Whopper No-Show. Lucrarea care a primit cel mai ridicat punctaj este semnată de Publicis România și propune o soluție profund creativă pentru fanii Burger King. Singurul restaurant din România se află în aeroport, după punctul de control, așa că Burger King împreună cu Vola au fixat 6 pași simpli prin care pofta nu-ți va mai depăși granițele: Cumperi un bilet low cost, îți faci check-in-ul, te duci la aeroport și treci de control, ajungi la Burger King, arăți boarding pass-ul la casă, primești un meniu Whopper. Echipa care a lucrat pe proiect: Vlad Socianu – Art Director & Ruxandra Drilea – Copywriter.

Categoria Digital

Primul loc îl ocupǎ Publicis cu Whooper No-Show.

Pe cea de-a doua poziție se află Departamentul 2.000.000+, campania prin care cei la Jazz sărbătoresc cu fast creativ cele două milioane de fani pe care îi numără comunitatea online Lidl. Inițiativa lor integrează o serie de materiale video care a strâns multe aprecieri și un concurs prin care poți câștiga un circuit în jurul lumii.

casting

Știi acel moment când te duci la un interviu și vrei să impresionezi? Se vede că Teo's Kitchen, Alex Damian și Codruț s-au întrecut intens în mulțumiri, nu-i așa, Shurubel Offişăl? ?Psst! Nu uita să-ți înscrii travel vlog-ul pe https://surprize.lidl.ro/injurullumii, te așteaptă un circuit în jurul lumii! ?*pont: sonorul aduce un mare +!

Publicată de Lidl Romania pe 5 Aprilie 2018

Locul 3 este ocupat de provocarea celor de la Cake – The Most Complicated Promotion Ever: o serie de task-uri aleatorii pe care fanii Electric Castle trebuie să le îndeplinească pentru un premiu special. Un singur câștigător va fi tras la sorți, iar eforturile sale vor fi văzute în online și răsplătite cu un lifetime pass la festival.

Win 1 x Lifetime Pass @ Electric Castle

Update: There's a plot twist! http://goo.gl/S5aE7pLet's play a little game called "The Most Complicated Promotion Ever".Comment "I'm in" and tomorrow we'll randomly pick The Chosen One!To win 1 x LIFETIME PASS for Electric Castle, the randomly selected winner must record themselves as they solve everything on the list below and send us the video so we can publish it on the page.The Long Task List:1. Love & share this post.2. Tag 3 friends and then unfriend them.3. Post a selfie with "EC" written on your forehead (Fb or Instagram).4. Do 10 push-ups or squats while singing a Jessie J song5. Yell out "I want a lifetime pass for Electric Castle" in public while doing the robot dance.6. Ask a stranger to dance with you for 10 seconds.7. Moonwalk your way across the street.8. Tell your BF/GF/BFF you're going to be a dad/mom on speaker phone and wait for an answer.9. Let your least favorite teacher know you forgive them. Talk to the camera.10. Show us your evil laugh11. Make a funny face. Hold it for 5 seconds.12. Take us through your browser history. No cleaning!13. Say "Des-pa-cito", then slap yourself!14. Tell the world your best joke.15. Try to Beatbox for 10 seconds.16. Name 3 things that gross you out.17. Show us how you talk to a baby.18. Name your favorite porn star.19. Shoutout to everyone you want to thank for this.20. Victory twerk. Are. You. IN?PS. Yes, this is for real.PPS. Here for any other questions.PPPS. Extra love & share optional.

Publicată de Electric Castle pe 28 Martie 2018

Mențiunile categoriei Digital îi reunesc pe:

  • Kubis Interactive cu campania Next 11 pentru Pepsi: o invitație de a te transpune în rolul de antrenor și de a-ți alege un jucător căruia să îi împlinești visul: să își vadă eroii în acțiune în finala UEFA Champions League Kiev 2018.
  • Gav cu TRIST SRL sau VESELIE SRL pentru KAFUNE. Invitat să dezbată problema SRL-urilor cu nume depresive este Andi Moisescu, iar provocarea devine redenumirea lor.

TRIST SRL sau VESELIE SRL?

TRIST SRL sau VESELIE SRL? Andi Moisescu împreună cu KAFUNE își propun să redenumească SRL-urile depresive. Vezi în video daca le iese (P) #funmyfirma #kafune #tristsrl #veseliesrl

Publicată de HotNews.ro pe 25 Aprilie 2018

Categoria TV

Aprilie aduce 3 mențiuni pentru această categorie, iar ele aparțin:

  • McCann Worldgroup România & MRM/McCann cu Sărbătorile Revin – o sincronizare cu vremea de afară și nostalgia pentru Crăciun readuc celebra reclamă Coca-Cola pe televizoare în prag de primăvară.

  • Vitamin Aqua – o  reclamǎ foarte tare, frate! cu ambasadorul brandului, Iulia Albu, și Grasu XXL ce se anunță doar prima parte dintr-o serie.

Categoria Outdoor

Execuțiilor Outdoor din aprilie le este rezervată o singură menţiune care aparține Rusu+Borțun. Campania pe care cu siguranță ați reperat-o prin oraș este Birou pentru un om ING Tech – un apel către arhitecți pentru noul sediu ING Tech.

Categoria Experiential / BTL

FCB Bucharest primeşte menţiune cu Tasty Colors pentru Louis Bonduelle Foundation: un program în grădinițe care își propune să împrietenească copiii cu legumele. O inițiativă deja cunoscută este transpusă într-o idee nouă la care au lucrat o echipă de chimiști, producători și designeri.

ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre teodora.calin@institute.ro, pânǎ pe data de 25 ale fiecǎrei luni.

Call-ul de acum vizeazǎ luna mai, cu proiecte apǎrute în perioada 26 aprilie – 25 mai 2018, pe fiecare dintre cele şase categorii: TV, Radio, Print, Outdoor, Digital, Experiential / BTL.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numǎrǎ: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Mai multe pe: www.adcromania.ro  si www.facebook.com/ADCRomania

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele