La Cannes Lions 2018 Romania are cel mai mare numar de jurati de pana acum: Andreea Grigorean – Publicis evalueaza in categoria PR, Dana Bulat – United Media, la sectiunea Media, Irina Pecea, Jazz, in categoria Brand Experience, Sebastian Catalin Olar, Mainstage, la Direct.
Cei patru, care vor evalua lucrarile pentru shortlist, au fost selectati dintr-o lista care a cuprins 12 propuneri de nominalizari, cate trei, pentru fiecare disciplina in parte.
Andrei Cohn – Cohn & Jansen JWT, Dan Franculescu-Publicis, Simon Simona – McCann PR, Eliza Rogalski – Rogalski Damaschin s-au regasit si ei pe lista de propuneri.
Andreea Grigorean, PR Officer la Publicis Romania de peste o decada, a fost implicata in Campania Mr. Bear Driver, premiata la Cannes cu argint si bronz la sectiunile Media, Mobile, Direct, Promo&Activation.
Dana Bulat este General Manager al agentiei United Media Services, la fondarea careia a contribuit in 2006 si al carei proprietar a devenit din 2010. In 2016, United Media Services a fost desemnata de RECMA ca fiind agentia cu cea mai mare crestere de pe piata. Azi UMS lucreaza cu peste 40 clienti si 100 branduri din cele mai dinamice industrii: retail, telecom, pharma, bere si fmcg, financiar-bancar, auto. De-a lungul timpului, United a participat la dezvoltarea a 20 campanii care au primit Effie si au castigat un Gold la competitia Google Unicorns.
Irina Pencea e Co-Founder si Managing Partner la Jazz, singura agentie independenta premiata cu Gold la Cannes Lions / Entertainment. Dincolo de implicarea ei in management, strategie si business development, pe care le practica de peste 19 ani, Irina este unul dintre catalistii SoulJazz, platforma sociala a agentiei, care in fiecare an pledeaza pentru o cauza in care crede – vezi #saveoursongbirds sau #togetherformagichome.
Dupa un periplu la Vitrina, BBDO, Publicis si McCann, Sebastian Olar este, astazi, Co-Creative Director la Mainstage, alaturi de Arpad Rezi, intr-un duo care a facut istorie in creativitatea locala. Cei doi au contribuit la crearea unor campanii iconice – “Romanians are smart”, “Bucharest not Budapest”, “Pay with blood” si “Ghita the shepherd”, premiate la Cannes Lions, One Show, Clio, Effie, Eurobest si New York Festivals.
“Este primul an in care Romania are patru jurati la Cannes Lions, trei fiind femei. Cu busola competentei la purtator, m-am straduit sa nominalizez nu doar agentii care au facut performanta internationala, ci, din randul lor, sa aleg si voci de business & creativitate la feminin, esentiale in ecuatia succesului companiilor lor. Acum 3 ani am lansat #LadiesFirst, o revista de cultura, creativitate si lobby pentru talente la feminin, ce a devenit platforma de diplomatie privata pentru Romania inteligenta, inimoasa si talentata, ce merita promovata dincolo de granite. Recomandarea Andreei Grigorean, a Irinei Pencea si a Danei Bulat in postura de evaluatori face parte din demersul Cannes Lions Romania de a incuraja diversitatea de gen in industria de creativitate, si o noua etapa in proiectele #LadiesFirst”, a declarat Teodora Migdalovici, de 14 ani ambasadorul Cannes Lions in Romania.