Procesul de jurizare al celei de a XV-ea ediţii a Romanian Effie Awards va fi coordonat de cinci moderatori – specialişti de top din agenţii de cercetare de piaţă, alături de un reputat consultant în comunicare, publicitate şi marketing.
Dan Petre, Business Developer D&D Research, Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher MRI/The Network, Adina Nica, Research & Marketing Consultant Open-I Research, şi Diana Flutur, Executive Coach și Directorul Conferinței Globale IAA “Creativity4Better”, vor avea rolul de a iniţia şi de a conduce discuţiile dintre cei peste 100 de juraţi ai ediției Effie de anul acesta, reprezentanţi ai industriei MarCom din România.
Totodată, moderatorii vor avea responsabilitatea de a crea contextul în care membrii juriului pot înţelege în detaliu specificul fiecărei categorii şi al fiecărui studiu de caz pentru a elimina orice potenţiale neclarităţi.
Procesul de jurizare se va desfǎşura în două etape. Prima evaluare a campaniilor înscrise va avea loc în perioada 4-5 iunie 2018, finaliştii fiind anunţaţi apoi în cadrul galei dedicate lor, organizată pe data de 7 iunie 2018. Cea de-a doua etapă a procesului de jurizare este programată pe 11 iunie 2018 şi se va încheia prin Gala de Premiere Effie Awards 2018, care va avea loc pe data de 14 iunie 2018.
Romanian Effie Awards 2018 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR, prezentat de Telekom Romania, Coca-Cola, Ursus şi Kaufland şi susţinut de Rompetrol. Parteneri strategici: Deloitte şi Nielsen.
FFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.