Geometry Global, câștigătoare a 26 de trofee la Festivalurile KIAF, PIAF și Whitesquare

Geometry Global adaugă în palmaresul premiilor de creație 26 de distincții, dintre care 1 Gold, 20 Bronze, 4 Silver și 1 Special Award of Creative Jury. Au fost înscrise trei campanii, una pentru Băneasa Shopping City – The Fashion Experiment – și două pentru Golden Brau – Foot Tennis Outdoor și The Cart Crash – și toate au fost premiate la Festivalurile KIAF (Kiev), PIAF (Praga) și Whitesquare (Minsk).

Geometry Global a obținut 5 trofee la festivalul din Praga, 13 trofee la cel din Kiev și 8 la Minsk. Mihai Fetcu, Director de Creație, a participat în calitate de jurat la două dintre competiții. În cadrul Kyiv International Advertising Festival, el a evaluat campaniile înscrise la categoria Film/Out of Home. Mihai a fost invitat să jurizeze și Whitesquare International Advertising and Marketing Festival International, unde a făcut parte din Marketing Jury.

Rezumat al premiilor Geometry Global:

Whitesquare

Golden Brau 0.0% – The Cart Crash a fost premiată cu:

  • 1 Silver la categoria Low Budget Campaigns
  • 4 Bronze pentru Use of Media, Ambient, Brand Environment & Experience, Promo & Activation
  • 1 Special Award of Creative Jury pentru Brand Experience
  • 1 Shortlist la categoria Social Oriented Campaigns

Golden Brau – The Foot Tennis Outdoor a obținut 2 Bronze pentru categoriile Outdoor și Brand Experience, și shortlists pentru Low Budget CampaignsUse of Media și Brand Environment & Experience.

Cea de-a treia lucrare înscrisă de agenție în competiție, The Fashion Experiment, a primit un shortlist la categoria Digital & Social.

KIAF

Golden Brau -The Foot Tennis Outdoor a obținut 1 Gold la Categoria Use of Print and Outdoor și 2  trofee Silver la categoriile Use of Special Events, Stunts, Sponsorship, Promotions și Use of Non-Traditional and Ambient Media.

Golden Brau 0.0% – The Cart Crash a fost premiată cu 5 Bronze la categoriileBrand Environment & Experience Design; Single Channel Campaigns; Use of Special Events, Stunts, Sponsorship, Promotions; Use of Non-Traditional and Ambient Media; Non-Alcoholic Drinks. Print&Publishing, Out of Home, Radio&Audio.

Băneasa Shopping City – The Fashion Experiment a fost distinsă cu 1 trofeu Silver la categoria Retail & Public Services/Digital & Mobile și 4 Bronze pentru Use of Digital, Mobile & Social Platforms; Online & Mobile; Native Advertising și Fashion. Style.Clothing.Jewelry.Accessories/Digital&Mobile.

PIAF

Golden Brau – The Foot Tennis Outdoor a primit 2 trofee Bronze pentru Creative Use of traditional advertising formats și Best Beer Ad.

Golden Brau 0.0% – The Cart Crash a obținut Bronze la categoriile Flash impactCreative Sales and Sales Support și Best Beer Ad.

„Cred cu tărie în zona de “experiențial” a marketingului. Există mai multe feluri în care îi putem face pe oameni să se aproprie de un brand sau să experimenteze un beneficiu fără a fi ținuți captivi în mediul controlat de acel brand. Să participe, să trăiască pe pielea lor, iar brandul respectiv să facă parte cât mai organic din traseul consumatorului. Exact asta au făcut și campaniile despre care vorbim, iar acest lucru a fost aplaudat. Atât de consumatori, cât si de festivalurile de profil.

De la începutul anului, în total, cele trei campanii înscrise au adus 32 de premii în 4 competiții regionale: Wow Done, Whitesquare. KIAF și PIAF. a declarat Mihai Fetcu, Creative Director Geometry Global România.

Prin participarea la cele KIAF, PiAF și Whitesquare, Geometry Global adaugă încă 26 premii, pe lângă cele peste 160 câștigate în ultimii 4 ani la competiții regionale și internaționale precum Cannes Lions, LIA, Golden Hammer, Golden Drum, Epica, Eurobest, ADCE, Cresta, Cristal, EACA, Golden Drum, Effie sau Golden Hammer.

Credits:

Golden Brau OO – The Cart Crash

The Cart Crash

Case Study:

Echipa Geometry Global:

Mihai Fetcu – Creative Director
Bogdan Dinu – Art Director
Ioana Ichim – Copywriter
Simona Costea – Client Service Director
Manuela Fulga – Senior Account Manager
Adriana Staicu – Account Director
Dorina Sandu – DTP Manager
Ionut Iacobache – Production Manager

Echipa Golden Brau

Nicoleta Băjan  – Group Brand Manager

Alina Pricea – Brand Manager

 

Băneasa Shopping City – The Fashion Experiment

The Fashion Experiment

Case Study:

Echipa Geometry Global

Mihai Fetcu – Creative Director

Bogdan Teodorescu – Head of Digital
Ioana Ichim – Digital Copywriter
Bogdan Dinu – Digital Art Director
Simona Costea – Client Service Director
Mina Ionescu – Head of Digital PM
Raluca Nanu – Account Manager
Manuela Fulga – Senior Account Manager

Andreea Apostoliu – Jr Strategic planner
Alina Croitoru – Corporate Communications Manager
Claudia Neagoe – PR Executive
Stefan Matei – DTP
Simona Chiritoiu – Traffic Manager

Echipa Băneasa Shopping City
Alexandru Bogdan – Marketing Director
Andrei Serbu – Campaign Coordinator
Andra Gari – Experiential Campaign Coordinator
Daniela Matei – PR Manager
Anca Paun – Content Coordination

Golden Brau – Foot Tennis Outdoor

Foot Tennis Outdoor

Case Study: 

Echipa Geometry Global:

Creative Director: Mihai Fetcu
Head of Art: Stefan Vasilachi
Senior Copywriter: Bogdan Costin
Client Service Director: Simona Costea
Account Director: Adriana Staicu
Senior Account Manager: Manuela Fulga
Head of Digital Projects: Mina Ionescu
Digital Account Executive: Simona Luciu
Production Manager: Ionut Iacobache
Traffic Manager: Monica Gheorghe
DTP Manager: Dorina Sandu

Other type: Julian Ennals
Other type: Vijay Anand

Echipa Golden Brau: Nicoleta Băjan  – Group Brand Manager si Alina Pricea – Brand Manager

 

Geometry Global este cea mai mare agenție de activare brand si shopper marketing din lume. Ajutăm brandurile să progreseze într-o lume onmichannel, modelăm comportamentul consumatorilor explorând momentele pivotale care apar de-a lungul procesului decizional. Cu echipe în 56 de piețe, expertiza Geometry Global acoperă servicii de retail clasic, eCommerce, experiental marketing, branding, design și consultanță. Geometry Global este parte a grupului WPP. www.geometry.com