Ali Bati, Chief Creative Officer – Leo Burnett Bucharest, face parte din juriul celei de-a 25-a ediție a festivalului Golden Drum, în cadrul secțiunii WHY. Festivalul reprezintă una dintre cele mai importante competiții din industria de advertising pentru regiunea Centrală, de Est și Sud a Europei și Orientul Mijlociu.
”A fi membru al juriului Golden Drum este o onoare și o recunoaștere, mai ales într-un an aniversar ca acesta. Va fi o oportunitate importantă pentru mine de a vedea în premieră performanța de azi și de mâine a industriei noastre. Aștept cu nerăbdare să sărbătorim cele mai bune lucrări din regiune.” – Ali Bati, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest.
Înainte de venirea sa la Leo Burnett Bucharest, Ali a lucrat în Turcia, Italia, Marea Britanie și SUA, pentru branduri globale, dar și locale, câștigând peste 100 de premii la cele mai importante competiții internaționale.
Ali Bati a fost numit de Lürzer’s Archive ca fiind cel mai bun Art Director din lume în anul 2011.
Din 2016, de când a preluat funcția de Chief Creative Officer al Leo Burnett Bucharest, agenția a câștigat premii importante la festivaluri internaționale și locale, culminând cu obținerea titlului de Agenția Anului în cadrul Effie 2018 și a unui Bronze Lion la Cannes.
De anul acesta, competiția va fi împărțită în două secțiuni: secțiunea WHAT va recunoaște și recompensa cele mai bune soluții și cele mai eficiente implementări, în timp ce secțiunea WHY va evalua motivul pentru care un proiect a fost realizat și obiectivele principale ale diferitelor practici de comunicare. Fiecare secțiune este în continuare împărțită în grupuri și categorii care reflectă ultimele tendințe din industria de advertising și a creativității.
Anul acesta, Golden Drum va avea loc în Portorož, între 17 și 19 octombrie. Mai multe informații despre festival pot fi găsite aici.