Prima conferinta despre influencer marketing din Europa Centrala si de Est are loc la Bucuresti

Influencer Marketing este unul dintre trend-urile majore ale acestui an la nivel mondial. Studiile arata ca in 2017, piata de Influencer Marketing a fost de 2 miliarde de dolari si se asteapta sa creasca la 10 miliarde pana in 2020. Mai mult, 86% dintre brand-urile americane folosesc influencerii pentru a crea continut original, iar 39% dintre marketeri planuiesc sa isi mareasca bugetele de influencer marketing in 2018.

In Romania, in ultimii ani, fenomenul a crescut accelerat, astazi influencerii fiind nelipsiti din campaniile brand-urilor mari. Estimam ca anul trecut investitiile in Influencer Marketing au depasit 3 milioane de euro pe plan local.

Urmarind mereu cele mai noi tendinte, Evensys a initiat primul eveniment dedicat promovarii prin influenceri din Romania si chiar din Europa Centrala si de Est. Pe 13 septembrie, la JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti, va avea loc Influencer Marketing Conference (http://influencer-marketing.ro), eveniment conceput pentru a oferi raspunsuri relevante, care sa vina in intampinarea marketerilor. Conferinta va reuni 300 de practicieni din companii si agentii, precum si influenceri recunoscuti.

Influencer Marketing Conference promite o zi plina de continut si inspiratie, cu exemple si know-how de pe 5 dintre cele mai mari piete de influencer marketing din Europa: Suedia, Anglia, Germania, Franta si Romania.

Printre subiectele primei editii se numara:

  • Cum descoperi influencerii potriviti brandului tau
  • Ce tip de influencer are cel mai mare impact in fiecare categorie de produse
  • Ce obiective poate urmari o campanie de influencer marketing
  • Ce fel de continut poate fi folosit pentru a atinge anumite obiective
  • Care sunt canalele potrivite in functie de obiective
  • Ce KPIs iti stabilesti si cum masori rezultatele campaniei cu influenceri
  • Care sunt etapele si bazele colaborarii cu influencerii

Prima editie Influencer Marketing Conference se bucura de prezenta unor specialisti internationali si locali, din agentii de media, comunicare si din randul clientilor. Vorbitori cu experienta, acestia fie au pus bazele unor agentii de influencer marketing, ofera consultanta in domeniu, fie fac parte din randul influencerilor care au colaborat cu branduri in diverse campanii.

Printre vorbitorii acestei editii se numara:  Oliver Brügmann (Managing Director & Founding Partner, Visumate Germany),  Alexandra Teja (Director of Customer Success, InfluencerDB Germany), Olivier Billon (Founder & CEO, YKONE France), Linda Hörnfeldt ( Founder,  Influencers of Sweden), Mike Quien (Influencer), Matei Dima (Entertainer), Adrian Popescu (Content Creator, Noaptea Tarziu), Oana Bulexa (Managing Director, MSL The Practice), Florin Grozea (Founder, Hit Yourself Consulting), Rodica Mihalache (Head of Consumer & Business Insights, Starcom Romania), Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom Romania), Andreea Zanfir (Consumer Context Planner, Starcom Romania), Alexandra Hash (Manager, Global Influencers).

Participarea la conferinta este limitata la 300 de locuri, pentru a oferi cel mai bun cadru pentru socializare si schimb de experienta. Evenimentul se desfasoara intr-una dintre cele mai cunoscute sali de evenimente, Grand Ballroom, si ofera gratuit accesul la pauzele de cafea si pranz tuturor participantilor, dupa un meniu de 5 stele pregatit de JW Marriott.

La eveniment sunt asteptati sa participe directori de marketing, sefi de departamente din agentiile digitale, media managers, jurnalisti, influenceri de pe diverse platforme, directori de comunicare si antreprenori.

Daca ai derulat deja campanii pe bloguri, pe YouTube ori Instagram sau vrei sa explorezi domeniul, rezerva acum un loc pentru 13 septembrie. Inscrierile la Influencer Marketing Conference se pot face direct pe site-ul evenimentului, in sectiunea de Inregistrare: http://bit.ly/InregistrareIMC.

Influencer Marketing Conference este un eveniment marca Evensys, realizat in parteneriat cu Samsung si conceput in colaborare cu Starcom Romania si MSLGROUP The Practice, cu sprijinul Haagen-Dazs Romania.