Timișoreana îi cinstește pe români, în noua campanie semnată GMP Advertising și Webstyler

GMP Advertising și Webstyler semnează campania de vară Timișoreana prin care brandul face cinste românilor cu cinci milioane de beri. Timișoreana continuă aniversarea a 300 de ani de la înființarea fabricii, prin această campanie declinată în TV, radio și digital.

Până pe 31 octombrie, oricine va cumpara un produs promoțional poate câștiga una dintre cele cinci milioane de doze de 500 de ml de „Timișoreana Original”. Spotul care marchează momentul arată „drumul” pe care îl parcurge berea, cu butoiul din fabrică până la oamenii care se vor cinsti cu ea.

Teddy Sandu, directorul de creație care coordonează brandul Timișoreana: „La 300 de ani de Timișoreana, România, te cinstim! este mai mult decât o simplă promoție, este un gest de apreciere al oamenilor ce stau aproape de această marcă de atâta timp. Pentru a comunica acest lucru am decis să ne folosim de unul dintre cele mai puternice simboluri ale Timișoreana: butoiul de bere, așteptat și apreciat în toată țara“.

Totodată, Timișoreana pornește la drum către 55 de orașe din România într-o caravană, „Drumul Butoaielor” prin care brandul va sărbători împreună cu românii cei 300 de ani de tradiție prin conectarea directă cu aceștia.

„Suntem onorați să călătorim în unele din cele mai importante orașe din țară și să îi cinstim cu câte o bere Timișoreana pe cei care ne sunt alături în acest an plin de însemnătate pentru noi. Sărbătorim 300 de ani de măiestrie în arta fabricarii berii, dar și 300 de ani de momente memorabile și oameni minunați, care au făcut posibilă împlinirea acestei vârste aniversare, mai ales că Timișoreana este marca cu cea mai îndelungată tradiție din România”, declară Iulia Dobre, Senior Brand Manager Timișoreana.

2018 este an aniversar pentru Timișoareana, care celebrează 300 de ani de la înființarea primei fabrici de bere din România. Astfel în 2018, brandul desfășoară mai multe campanii care reprezintă o trecere prin cei 300 de ani de istorie ai fabricii, ai berii și ai poporului român.

Echipa GMP și Webstyler: Theodor Sandu – Creative Director, George Popa – Art Director, Corneliu Radu – Copywriter, Dana Pascu – Head of Strategy, Catrinel Manolescu – Group Account Director, Ioana Dumitrășcuță – Senior Account Manager, Laura Coroiu – Jr Account Executive, Cosmin Hrițcu – AV Producer, Felicia Batovici – Digital Account Director, Elena Cîrîc – Head of Social Media, Cosmin Nicola – Art Director.

Echipa Timișoreana: Mihai Bârsan – VP Marketing, Iulia Dobre – Senior Brand Manager, Sorin Tudor – Brand Manager, Ioana Popescu – Brand Manager, Ștefania Diaconu – Jr Brand Manager, Andrei Uța – Jr Brand Manager

 

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului în Europa Centrală și de Est la Golden Drum. De-a lungul timpului a fost recunoscuta drept cea mai eficientă agenție independentă românească în cadrul competiției Effie Awards. Portofoliul actual include branduri precum: Rompetrol, Timișoreana, Ciucaș, Edenia, Patria Bank, Puffies, Itsy Bitsy, PressOne, IAA Global. GMP Advertising reprezintă în România rețeaua independentă germană Jung von Matt. Face parte din GMP Group alături de Webstyler, GMP PR, Chapter 4 și Point Public Affairs.

WEBSTYLER este cea mai premiată agenție de digital din România atât la nivel local cât și internațional. De 18 ani pe piață, timp în care a oferit servicii de strategie și creație la cele mai înalte standarde, agenția deține peste 80 de premii la cele mai relevante festivaluri de publicitate care premiază creativitatea și eficiența. WEBSTYLER face parte din GMP Group și oferă servicii integrate de comunicare digitală prin administrarea cu succes a comunicării online pentru branduri ca: Danone, Edenred, Rompetrol, MedicHub, NN Romania, Renault Commerciale, Groupe Renault.