Liderul pieței de produse preparate și ambalate din carne, Caroli Foods Group, lansează campania <<Probabil cel mai bine plătit job în marketing>> având ca obiectiv găsirea celei mai potrivite idei de promovare a gamei MAESTRO de produse din ingrediente 100% naturale, fără E-uri, fără aditivi, conservanți și chiar fara nitriți adăugați.
“Intr-adevar, nu este usor, nu iese din primele incercari si nu este pt. oricine… sa lansezi produse din ingrediente 100% naturale, la nivel national… dar …schimba totul!
Pornind de la solicitările consumatorilor care își doreau produse naturale și în această categorie, la nivel național, după 3 ani de muncă intense, împreună cu departamentele de R&D și producție, am lansat recent ceea ce atât noi, cât și consumatorii de produse preparate din carne consideră a fi “best in product” în această categorie: produse din ingrediente 100% naturale, fără E-uri, fără aditivi, conservanți sau nitriți adăugați, în categoriile de cârnați și salam. Am țintit și am atins cel mai ambițios obiectiv în această categorie. Iar cele mai bune produse merită cea mai bună idee de promovare. Cum gama Maestro de produse este răspunsul direct la solicitările consumatorilor, ne-am gândit ca și ideea de promovare a acestor produse să vină chiar de la cei care le-au solicitat. Și astfel am lansat campania <<Probabil cel mai bine plătit job în marketing>>”, a declarat Anamaria Băjan, Executive Director Marketing & PR al Caroli Foods Group.
Campania <<Probabil cel mai bine plătit job în marketing>> se desfășoară în perioada 26 septembrie 2018 – 15 februarie 2019 și se adresează tuturor românilor care vor să se implice în acest demers, indiferent de experiența lor anterioară.
Astfel, românii cu vârsta mai mare de 16 ani la momentul 15 februarie 2019 au posibilitatea de a se implica în campanie în calitate de CREATOR, propunându-ne ideea pe care ei o consideră ca fiind cea mai potrivită pentru promovarea gamei Maestro cu produse din ingredente 100% naturale, sub forma unui filmulet sau a unei prezentări. Tot la fel, românii cu vârsta mai mare de 18 ani la momentul implicării lor în campanie au posibilitatea să-și exprime preferințele, votând ideile propuse de Creatori, pe platforma www.celmaibineplatitjob.ro.
“După cum ne-am obișnuit consumatorii să-i surprindem de fiecare dată cu premii atractive pentru fiecare campanie de marketing, de această dată, le propunem un premiu care, de fapt, nu este un premiu. Este un job. Probabil, cel mai bine platit job din marketing. Astfel, cel care va fi ales să ne fie coleg în departamentul de marketing al Caroli Foods Group, va fi recompensat cu 10.000 de dolari pe luna, (doar 10 ore lucrate pe săptămână) pentru implicarea sa în implementarea ideii propuse.”, completează Anamaria Băjan.
Totodată, toți cei care aleg să ajute la identificarea celei mai potrivite idei de promovare a produselor Maestro din ingrediente 100% naturale, vor avea posibilitatea să câștige, ca de obicei, foarte multe premii atractive, inclusiv o excursie în Bali.
Campania are 3 etape de desfășurare, după următorul calendar:
- Etapa de subscriere și votare a ideilor (până la data de 3 ianuarie 2019)
Anunțarea celor mai potrivite minim 10 și maxim 17 idei de promovare (pe data de 05.01.2019) - Etapa de votare top idei (în perioada 05.01 – 29.01.2019) și prezentări live (pe 29 ianuarie 2019)
Anunțarea celor 5 finaliști pentru job
- Etapa de recomandări (în perioada 30.01 – 10.02) și Interviuri cu Board-ul Caroli Foods Group (pe data de 11.02.2019)
Anunțarea persoanei care va obține probabil, cel mai bine platit job din marketing (15.02.2019)
Pentru mai multe detalii, consultati va rog site-ul: www.celmaibineplatitjob.ro.
În vederea identificării celei mai potrivite idei de promovare a Gamei MAESTRO de produse din ingrediente 100% naturale, s-a ales un juriu format din 10 experți de Nota 10, cu foarte multă experiență și expertiză în marketing și comunicare, dar în domenii complementare: Media, PR, Digital, Strategie, Research, Producție. Juriul campaniei Probabil cel mai bine platit job din marketing este format din: Cristian (China) Birta – Digital Expert, Andrei Cânda – Research Expert, Alexandra Dimitriu (Iavorschi) – Media Expert, Cristian Manafu – Digital Expert, Alexandru Negrea – Digital Expert, Mugur Patrascu – Marketing Strategy Expert, Anca Rancea – PR Expert, Adina Vlad – Research Expert, Tudor Cuciuc – Creative & Photographer și Laura Georgescu-Baron – Production Expert.
Campania <<Probabil cel mai bine platit job din marketing>> se desfășoară, cu preponderență în mediul digital, având o componentă puternică de PR și fiind susținută de participări la evenimente și prezentări în Universități selectate.
Mai multe informații referitoare la campanie si regulamentul oficial pot fi găsite pe www.celmaibineplatitjob.ro
Alături de Caroli Foods Group, echipele implicate în acest proiect sunt: Blind Carbon Copy Communications, Screen Native și H1 Artizans.
Caroli Foods Group este liderul pieței de produse preparate și ambalate din carne din Romania, atât în valoare, cât și în volum, oferind produse de calitate pentru toate tipurile de consumatori. În prezent, portofoliul comun al Caroli Foods Group include 5 mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, însumând peste 200 de produse pentru toate gusturile. Totodată, compania deține o fabrică în Pitești, depozite în toată țara, o flotă de peste 200 autoturisme, precum și o rețea importantă de distribuție.
Înființată în România în 1994, Caroli Foods Group a semnat un parteneriat de tipul joint-venture în 2010 cu Campofrio Foods Group, cel mai important Producător de Carne Procesată din Europa și un nume important la nivel mondial. În 2014, după expansiunea companiei mexicane Sigma Alimentos („Sigma”) în Europa, aceasta a devenit singurul acționar în compania Campofrio. Începând cu 1 Septembrie 2017, Caroli Foods Group, liderul pieței de produse din carne procesată din România, este în totalitate parte integrantă din Sigma, ca urmare a achiziționării de către compania mexicană a pachetului de 51% de acțiuni, adițional celor 49% deja deținute prin intermediul Campofrio Food Group. Această mutare strategică a fost făcută de către Caroli Foods Group cu scopul creșterii standardelor de calitate a produselor și deschiderii de noi oportunități pentru piața din Europa Centrală și de Sud Est.
Sigma este o companie multinațională, lider în industria alimentară refrigerată, specializată pe producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparată și conservată, brânză sau iaurt. Sigma are un portofoliu diversificat de mărci de top, 69 de fabrici și operează în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.
Asocierea din 2010 dintre Caroli Foods Group și Campofrio a fost momentul în care compania românească a beneficiat de sprijinul și expertiza internațională a Grupului Campofrio. În 2014, prin expansiunea companiei Sigma în Europa și achiziționarea companiei Campofrio, Sigma a devenit, acționarul majoritar al Caroli Foods Group.
-//-
Pentru informații suplimentare sunteți rugați să o contactați pe Anca Rancea – PR Consultant, la adresa de e-mail: anca.rancea@bccc.ro sau la numarul de telefon: 0751.751.438.