MRM//McCann România este Agenția Anului la Internetics 2018 pentru a treia oară consecutiv. KFC a fost desemnat Clientul Anului.

MRM//McCann Romania a câștigat pentru a treia oară  Agenția Anului în cadrul galei de premiere a celei de a XVIII-a ediții Internetics.

MRM//McCann Romania a câștigat marele titlu cu 13 premii pentru 8 campanii și 3 clienți diferiți. Cele 8 premii de Aur și 5 de Argint au fost câștigate pentru campaniile:

  • “StudyCoing” și “Social ME” pentru clientul KFC;
  • “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone;
  • “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are coming back. Again.” dar și Instagram Page pentru clientul Coca-Cola.

De asemenea titlul de Clientul Anului a revenit pentru a doua oară consecutiv clientului KFC.

“A câștiga pentru a treia oară consecutiv Agenția Anului la Internetics este pentru mine o onoare și dovada ambiției și a perseverenței de care au dat dovadă acești oameni minunați din agenție.  M-am bucurat că atât proiectele cu o importantă componentă tehnologică precum Studycoin , dar și proiectele de content și real time marketing au surprins juriul și au primit recunoașterea pe care o meritau.” a declarat Ionela Buta, Executive DirectorMRM//McCann România.

“2018 a fost un an plin de schimbări în MRM, mai ales în departamentul de creație. Un an în care am construit o echipă nouă, ne-am restructurat, ne-am dezvoltat noi capabilități. În tot acest timp, am continuat să lansăm campanii mari și vizibile pentru clienții nostri, iar recunoașterea lor de către colegii de industrie nu poate decât să ne bucure. E un boost binevenit care ne inspiră pe toți să continuăm pe același drum și în 2019.” declară Simona Suman, Creative Director MRM//McCann Romania.

“Digitalul reprezintă pentru KFC un teritoriu de dezvoltare strategică, iar acest lucru se transpune în toate campaniile pe care le gândim. De aceea, ne bucurăm foarte mult că acestea sunt recunoscute de către profesioniștii din industria locală de publicitate online. Faptul că obținem a doua oară consecutiv distincția de Clientul Digital al Anului la Internetics ne validează dorința de a ne concentra în continuare pe zona de tehnologie și marketing de conținut alături de partenerii noștri de la MRM // McCann Romania, a adăugat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

McCann Worldgroup România are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Coca-Cola, Vodafone, KFC, Nestle, MasterCard Europe, Heineken Romania, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann Romania. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.