Succesul începe cu un mic dejun sănătos, la Nestle

Nestle România a găzduit Ziua Porților Deschise pentru mediul academic, vineri, 18 ianuarie. Profesori de la ASE, Universitatea București și SNSPA s-au reunit pentru a discuta tendințe în crearea campaniilor de marketing și cerințele actuale de pe piața muncii, din perspectiva angajatorilor.

În cadrul evenimentului, Lidia Chiricheș a prezentat una dintre campaniile concepute la nivel global și derulate și în România, pentru segmentul cereale pentru micul dejun. Campania „Mission Body Positive” a fost creată pentru a ajuta femeile să aiba mai multa încredere în sine, mesajul principal fiind „Gândește, mănâncă și comportă-te pozitiv”.

În cea de-a doua parte a evenimentului reprezentanții Nestle România au expus programele pe care le pun la dispoziția studenților pasionați de marcom, cum se realizează procesul de recrutare, ce competențe profesionale se cer pe piață la momentul actual și care este profilul viitorilor angajați.

Prin programul AcademIAA, IAA România își propune să fie un liant între mediul academic și cel al comunicării de marketing, prin intermediul căruia profesorii și studenții să aibă acces la informații practice actualizate și relevante pentru domeniile lor de studiu.