Cea mai recentă campanie Saatchi & Saatchi + The Geeks S-A DAT pentru OLX România

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează noua campanie de comunicare a celui mai mare site de anunțuri din România, OLX.

Campania #SADAT reamintește tuturor românilor cât de important este să nu amâne să contacteze vânzătorii atunci când găsesc produsul preferat. Ca să nu sufere că… S-A DAT.

Obiectivul campaniei noastre a fost să generăm un interes mai mare în produsele de pe OLX, pentru a crește satisfacția utilizatorilor activi ai site-ului. Un interes un pic mai mare înseamnă mai mult decât să adaugi un produs la Favorite, ca să constați peste ceva timp cu uimire că s-a dat… Am identificat că oamenii au, într-un mod eronat, un comportament de consum ca pe site-urile de retail – pe un site care nu e de retail. Așa că ne-am gândit să le reamintim că pot pierde oferte foarte bune dacă nu contactează vânzătorul instant. Și, pentru acest lucru, am apelat la momentul acela pe care sigur l-au trăit măcar o dată în viața lor – când un produs pe care și l-au dorit S-A DAT doar pentru că ei nu au reacționatTeodora Ștefan – Senior Copywriter – Saatchi & Saatchi + The Geeks

„Campania #SADAT este prima campanie adresată cumpărătorilor, fiind influențată de promisiunea făcută față de utilizatorii noștri – adaugi un anunț și vinzi repede sau cauți și găsești la fel de repede. Prin acest mesaj urmărim să schimbăm comportamentul utilizatorului de platformă de anunțuri și evidențiem că pe OLX lucrurile care îți plac în mod special sunt în cantități limitate și se vând foarte repede, tocmai de aceea este recomandat să contactezi vânzătorul imediat ce găsești produsul dorit. De exemplu, un smartphone se vinde în medie în 16 zile, dar de multe ori tranzacția se finalizează chiar în aceeași zi, la câteva ore după publicarea anunțului, așa că mai bine nu pierzi timpul și suni pe loc vânzătorul. Urmărind astfel de statistici legate de timpul după care un anunț este marcat ca vândut, prin această campanie ne asigurăm că nivelul de satisfacție al utilizatorilor, fie că sunt vânzători sau cumpărători, este unul foarte bun. Marius Funie, Brand Manager OLX.

 Campania este promovată printr-un mix de canale integrate: TV, digital, PR și social media.

Tot parte din campanie este și playlist-ul BUN DE ASCULTAT CÂND S-A DAT, de pe Spotify, care conține o serie de melodii de alinat suferința când tocmai ai pierdut ceva. Utilizatorii sunt încurajați ca, în timp ce se consolează muzical, să caute alt obiect pe OLX și să contacteze imediat vânzătorul, pentru a nu trece a doua oară prin experiența S-A DAT.

Spoturile TV prezintă situații de compromis la care cumpărătorii de pe OLX ajung atunci când produsul lor preferat S-A DAT. Fie ajung să aibă un produs care nu li se potrivește deloc ca stil, fie improvizează ceva complet absurd. De producția lor s-au ocupat cei de la Studioset.

Echipa OLX

Paul Neagoe – Business Manager

Marius Funie – Brand Manager

Ana Vișian – OLX Growth & Goods Manager

Andi Voicilă – Head of Design

Cristina Sauciuc – Communications Specialist

Cristina Gheorghitoiu – General Manager

Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks

Bogdan Costin – Creative Director

Dan Crețu – Senior Art-Director

Teodora Ștefan – Senior Copywriter

Georgiana Rotaru – Account Director

Vlad Petre – Managing Director

Costin Radu – Consultant Indepedent

 

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele