AcademIAA on air cu Radio Guerrilla

Vineri, 22 februarie, 20 de profesori de la 3 Universități din București (SNSPA, ASE și Universitatea București) au decis să strige catalogul live, în timpul matinalului. Nu doar că au strigat prezența, dar au decis să dea și o rapidă lucrare de control, iar primii care au ridicat mâna au fost cei de la Radio Guerrilla.

Aceștia au deschis porțile, frecvența și undele la propriu pentru proiectul „Ziua Porților Deschise” și au simțit că retrăiesc zilele lipsite de griji din perioada facultății.

În noua postură de studenți boboci ce încep entuziasmați cel de-al doilea semestru, aceștia le-au făcut profesorilor un tur energic și inovativ în cel mai creativ și prietenos studio de emisie. Cei pasionați de Management, Business și idei de afaceri au devenit rapid activi și au vrut să le prezinte profesorilor terenul lor de joacă, Guerrilla Camp, locul unde se creionează strategii pentru cele mai inovative business-uri.

Gazda evenimentului, Adrian Popescu, a ieșit la tablă pentru o recapitulare la istorie și le-a povestit celor prezenți cum a luat naștere Radio Guerrilla, care au fost evenimentele care au condus la retragerea licențelor de emisie și evenimentele fericite care le-au permis să le recupereze.

Dobro, student silitor, s-a oferit să povestească din lecția de zi și ne-a împărtășit câteva dintre secretele matinalului pe care îl realizează, care se împletește cu muzică „aleasă cu mâna”, selectiv, spontan, în funcție de „vibe-ul” pe care îl transmit ascultătorii în fiecare dimineață.

Sorin Faur, alumnul serios și redactorul-șef, a ținut să sublinieze (cu roșu, precum studenții în sesiune) cât de importantă este comunicarea simplă, coerentă, concisă și relevantă, ideile sincere, originale, reacțiile autentice, veritabile și libertatea neîngrădită de expresie.

În urma vizitei și a extemporalului venit spontan, cei 20 de profesori au exclamat la unison că le acordă celor de la Radio Guerrilla nota 10.

Prin programul AcademIAA, IAA România își propune să creeze o colaborare strânsă între mediul academic și cel practic, prin intermediul căruia profesorii și studenții să aibă acces la industria marcom.