Seminar „Welcome to #EffieThinking” – 28 februarie
IAA România şi UAPR au deschis perioada de înscrieri pentru cea de-a XVI-a ediție a Romanian Effie Awards. Înscrierile în competiţia Effie 2019 se vor putea face până în data de 3 mai 2019, cu trei deadlineuri diferite: early bird deadline, on time deadline şi last chance deadline.
Update: Deadline Extension: Înscrierile în competiția Effie 2019 se prelungesc până pe 3 mai, ora 15:00.
Ca în fiecare an, pentru a reprezenta cât mai fidel schimbările din piață, industriille cele mai active şi trendurile actuale, Comitetul de Organizare Effie 2019 a introdus noi categorii şi a rafinat o parte dintre definiţiile categoriilor deja existente. Astfel, competiţia Romanian Effie Awards 2019 este acum structurată în 16 categorii de bază, reprezentând diferite zone de piață şi 17 categorii speciale. Ȋn partea de industry categories intră „Energy”, dedicată furnizorilor de energie electrică, gaz şi combustibil, iar grupa de categorii speciale se completează cu „Use of Influencers”.
„Viziunea Effie de anul acesta are două priorităţi: adaptarea festivalului la realităţile comunicării de azi şi promovarea #EffieThinking.
Ȋntr-o perioadă în care industria de comunicare este în plină transformare, Effie trebuie să fie relevant în contextul evoluţiilor care au loc. Prin urmare, Effie va avea categorii cât mai reprezentative pentru ce se întâmplă astăzi şi un juriu cât mai bine aliniat la rigorile internaţionale ale acestui festival.
Ȋn acelaşi timp, Effie trebuie să ofere modele eficiente de abordare ale comunicării la care marcom-ul să se poată raporta în această perioadă de transformare.
Effie înseamnă fundamental un anumit fel de a gândi, care corelează elementele de bază ale unei campanii de comunicare (context, challenge, obiective, strategie, creaţie şi rezultate). Prin urmare promovarea #EffieThinking, adică promovarea modelelor de comunicare ce stau în spatele unor campanii eficiente, este una din priorităţile comitetului din acest an.” declară Victor Stroe, Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2019 şi Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett România.
Joi, 28 februarie, cu începere de la ora 10:00, va avea loc şi seminarul de introducere în noua ediţie: „Welcome to #EffieThinking”, cu prezentarea noutăţilor ediţiei, dar şi studii de caz şi exerciţii practice cu invitaţi din industrie. Participarea este liberă, condiţionată de o confirmare în prealabil pe teodora.calin@institute.ro. Evenimentul are loc la sediul IAA România (Calea Victoriei nr. 126).
Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrări derulate în perioada 1 ianuarie 2018 – 31 decembrie 2018, respectiv 1 ianuarie 2016 – 31 decembrie 2018 pentru Sustained Success, care premiază eforturile susţinute ale brandurilor pe cel puţin trei ani. Entry Kit-ul şi toate informaţiile legate de înscriere se găsesc pe site-ul competiţiei: www.Effie.ro.
Comitetul de Organizare Effie 2019 este format din: Victor Stroe – President Romanian Effie Awards Committee 2019 & Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett, Alina Golopenţa – Marketing Director, Kaufland România, Eleodor Ghenoiu – Head of Advertising and Brand Activation Enel, Hortensia Năstase – Vice President, Mullen Lowe România, Irina Pencea – Managing Partner, Jazz Communications, Laura Barbu – Director Brand and Marketing Communication, Vodafone, Mihai Trandafir – Managing Director Universal McCann, Nicoleta Mihăilescu – Marketing Category Manager – Baby Care South East Europe, Procter & Gamble, Raluca Kovacs – Head of Strategic Planning, Publicis România, Raluca Mihalcea – Senior Brand Manager, Rompetrol și Răzvan Mircea – Marketing Director, Strauss Balkans.
Calendarul de înscrieri Effie Awards România 2019:
Early Bird Deadline: 21 februarie – 12 martie
On Time Deadline: 13 martie – 2 aprilie
Last Chance Deadline: 3 aprilie – 3 mai
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.