#effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, începând cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Vodă 104-106).
Evenimentul, dedicat în special reprezentanţilor departamentelor de marketing din companii, își propune să răspundă unor întrebări precum „Ce înseamnă #effiethinking?” sau „Ce are de câştigat, de fapt, brandul tău atunci când participi la Effie?”.
Invitații speciali ai #effiethinking for Marketers sunt:
Iuliana Nedelcu – Marketing Manager | Coca-Cola Romania, conduce în prezent departamentul Sparkling Soft Drinks, coordonând mai multe echipe de brand, precum și departamentul de Consumer Interaction Center. Iuliana este unul dintre membrii de bază din echipa Coca-Cola România, omul din spatele a nenumărate campanii Coke premiate de-a lungul timpului în competiții de profil din industrie: „Brățara oficială pentru cea mai tare vară”, „Next Big Vlogger”, lansarea Coca-Cola Lime sau lansarea primului album muzical pe dozele Coca-Cola Zero Zahăr în colaborare cu Inna, printre multe altele. Iuliana Nedelcu are o experiență de 15 ani în brand management și marketing, dintre care aproximativ 10 ani la Coca-Cola.
Laura Barbu este Director al departamentului de Comunicare de Brand & Marketing la Vodafone România, cu o experiență de management de peste zece ani în brand, marketing, marcom, online, e-commerce și vânzări. Laura este pasionată de oameni, de online și de experiența consumatorilor. A lucrat pentru companii precum Elvila, Sarantis sau PepsiCo și o motivează strategia și inovația îndrăzneață, dar cu toate acestea simplă.
Monica Eftimie – din ianuarie 2013, Chief Marketing Officer pentru brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Taco Bell și Paul România – coordonează toate activitățile de marketing ale acestor branduri pe piața locală: propune și implementează poziționări și strategii de comunicare pentru a crește cota de piață și brand awareness-ul; stabilește și planifică bugetul anual de marketing, dar și dezvoltă planurile și proiectele de marketing. Anterior a fost Director de Marketing la KFC și PHD România, unde a planificat și pus în aplicare campanii locale de marketing. Cu o experiență profesională de peste 15 ani în industria alimentară, Monica și-a început cariera în domeniul marketingului prin internshipuri la Accor Group (Franța) și în agenția Saatchi & Saatchi Advertising.
Daniel Filip, cel de-al patrulea speaker al semarului #effiethinking for Marketers, este National Sales and After Sales Manager pentru Dacia România brand la Renault. Daniel are o experiență în vânzări de peste 15 ani pe care a dobândit-o prin posturile ocupate în cadrul Dacia România. Și-a început cariera drept Area Sales Manager, lucrând apoi ca Senior Product Manager și Brand Manager – ceea ce l-a ajutat să devină manager de vânzări pe plan national pentru brandul Dacia.
Moderatorul discuției este Irina Pencea, Managing Partner la Jazz Communication și membră a Comitetului de Organizare Effie Awards 2019.
Intrarea la eveniment este liberă, în baza unei confirmari în prealabil către teodora.calin@institute.ro.