De vorbă cu Sorina Diaconu – Director de Marketing, Grup MedLife

Ce te-a motivat să te înscrii în cadrul acestui proiect?

Vreau să văd în ce măsură pot să ajut pe cineva mai tânăr, dar și să văd ce pot să învăț eu de la cineva mai tânăr.

Ce părere ai despre această inițiativă a IAA România?

Inițiativa este bună în principiu, dar va trebui să răspund complet după ce trec prin sesiunea din acest an. Îmi place că aduce prespective noi și oameni fresh, cu idei din varii domenii și cei tineri își pot lua informația de care au nevoie.

Ce impact crezi că va avea acest proiect asupra tinerilor?

Sper bun, sper să îi facă să treacă orice bariere – oricum cei tineri sunt făcuți să încerce totul și să inventeze, să schimbe lumea.

Care sunt informațiile pe care ai vrea să le împărtășești în timpul acestor întâlniri?

Orice își doresc ei să afle de la mine – cum le spun și colegilor mei, mă pot întreba orice și atât cât știu discutăm sau aflăm împreună. Nu vreau să vorbim din cărți, din manuale.

Ce așteptări ai de la studenții care îți vor fi repartizați? Crezi că sunt pregătiți pentru piața muncii?

Aștept doar să fie deschiși. Nu sunt pregătiți pentru piața muncii, pentru că, în fapt, piața muncii nu este pregătită pentru tinerii care vin din urmă.

Care sunt obiectivele pe care le-ai stabilit pentru acest proiect?

Obiectivele le voi stabili împreună cu studenții. Obiectivul meu este să le arăt că aproape orice este posibil, să îi fac să creadă în ei.

 

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele