L’Oréal reinventează viitorul frumuseții cu ajutorul inteligenței artificiale și lansează în România primul serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică

L’Oréal România lansează prin Divizia de Cosmetică Activă primul serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică – Effaclar SPOTSCAN – creat cu ajutorul inteligenței artificiale și dezvoltat împreună cu medici dermatologi. Astfel, grupul L’Oréal aduce mai aproape de consumatori expertiza dermatologică și tehnologia de ultimă generație.  

Dezvoltat împreună cu medici dermatologi de renume pentru a oferi cele mai bune soluții pentru tenul gras cu tendință acneică, Effaclar SPOTSCAN vine în întâmpinarea problemei cu care se confruntă 80% dintre adolescenți și 40% dintre adulți: acneea. Conform statisticilor, 71% dintre adolescenții cu acnee au sentimente de stimă de sine scăzută și timiditate din cauza acestei afecțiuni, în timp ce 21% dintre adolescenții cu acnee consideră că școala este o mare provocare.

 „Strategia de inovare a grupului L’Oréal în sfera tehnologiei este construită în jurul cunoașterii și a ascultării nevoilor diferite ale oamenilor din întreaga lume. Effaclar SPOTSCAN este răspunsul nostru la o serie de fapte reale: timiditatea persoanelor care au piele cu tendință acneică, traiul în „epoca selfie-urilor” – cu toții ne facem poze și, să recunoaștem, cu toții verificăm mai întâi internetul pentru soluții legate de sănătate înainte de a vizita un medic specialist. Effaclar SPOTSCAN este o aplicație care funcționează pe baza selfie-urilor și care identifică pielea cu tendință acneică și nevoile individuale ale acesteia, oferind fie recomandări pentru o consultație dermatologică, fie una dintre cele 5 rutine Effaclar. Aplicația permite, de asemenea, monitorizarea evoluției tenului. Tot ce trebuie să faci este să continui să încarci poze, iar aplicația va continua să învețe nevoile tale individuale”, a declarat Raluca Duță, Digital Manager L’Oréal România.

„Credem că tehnologia, frumusețea și pielea sănătoasă merg perfect împreună. De aceea, este responsabilitatea noastră, în calitate de lider al industriei cosmetice, să reinventăm ritualul de îngrijire pentru consumatorii noștri. Effaclar SPOTSCAN se lansează în urma unor serii de inovații care combină tehnologia cu expertiza medicală pentru a ajuta consumatorii să aibă o piele mai sănătoasă”, a declarat Natalyia Syerikova, General Manager al Diviziei de Cosmetică Activă L´Oréal România.

Primul serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică: Effaclar SPOTSCAN

Din dorința de a oferi soluții persoanelor care au un ten cu tendință acneică, La Roche-Posay, parte din Divizia de Cosmetică Activă a companiei L’Oréal, a adus pe piața din România un serviciu revoluționar, creat cu ajutorul inteligenței artificiale și dezvoltat împreună cu medici dermatologi.

Aplicația a fost creată în urma unor cercetări complexe, cu o perioadă de perfecționare de peste doi ani. Effaclar SPOTSCAN are un algoritm patentat, co-dezvoltat și validat de către dermatologi, o bază de date complexă, care include mai mult de 6.000 de fotografii ale tuturor etniilor, iar imaginea exactă este aprobată de renumiți experți în acnee.

Effaclar SPOTSCAN funcționează în trei pași:

  1. Identifică gradul de severitate al acneei, iar în cazul în care gradul ajunge la nivelul 2, recomandă consultarea medicului dermatolog.
  2. Oferă o rutină personalizată de îngrijire a tenului și sfaturi personalizate în funcție de severitate.
  3. Monitorizează aspectul tenului și poate fi un simulator al evoluției aspectului pielii, pentru a vedea ce rezultate sunt așteptate.

Cu toate acestea, Effaclar SPOTSCAN nu înlocuiește consultația unui dermatolog, iar rezultatele generate nu reprezintă un diagnostic medical.

Inovarea și cercetarea – pilonii de bază ai grupului L’Oréal

Inovația și cercetarea se numără printre pilonii de bază pe care s-a construit grupul L’Oréal, fondat de un cercetător în urmă cu peste 100 de ani.

Echipele de cercetare și inovare ale L’Oréal folosesc constant tehnologia de ultimă oră și își dezvoltă permanent cunoștințele de fiziologie a tipurilor de piele și păr din întreaga lume pentru a satisface nevoile tuturor și, mai ales, pentru a dezvolta produsele și sistemele inovatoare ale viitorului.

Consumatorii sunt ascultați și observați atent, iar clima din locurile în care trăiesc este studiată tocmai pentru a înțelege mai bine ritualurile de înfrumusețare și pentru a inventa frumusețea de mâine cu ajutorul tehnologiilor digitale.

Când diversitatea tipurilor de frumusețe inspiră știința

Inovațiile lansate în cadrul grupului L’Oréal sunt diverse și au inspirat de-a lungul timpului milioane de consumatori din întreaga lume.

La Roche-Posay este unul dintre brandurile care conduc călătoria „Connected Beauty” prin lansarea, la nivel internațional, a unor sisteme inovatoare precum: My UV patch – plasture care măsoară nivelul de raze ultraviolete la care ne expunem; My Skin Track UV – senzor care măsoară expunerea la raze UV, poluare, polen și umiditate; My Skin Track pH – senzor care permite măsurarea nivelului de pH al pielii.

L’Oréal Professionnel a lansat, de asemenea, aplicația Style My Hair care permite testarea unor coafuri și culori noi de păr, folosind realitatea augmentată.

Totodată, brandul NYX Professional Make-Up deține o cameră care permite identificarea nuanței de ten, iar brandul Kerastase a lansat aplicația Kprofile – pentru diagnosticarea părului în salon. Cu ajutorul camerei Kcamera, care permite mărirea imaginilor de până la 500x, se poate observa în profunzime starea părului și a scalpului.

***

Despre L’Oréal România

Parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, L’Oréal România are o istorie de 21 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail, branded retail și comerț electronic.