De vorbă cu Elena Frâncu – Strategy and Media Manager, Auchan România

Ce te-a motivat să te înscrii în cadrul acestui proiect?

Dorința de a împărtăși din experiența cumulată în 20 de ani petrecuți în multinaționale din industrie și retail, în speranța că pot fi de ajutor și aduce valoare în formarea tinerelor generații de marketeri.

Ce părere ai despre această inițiativă a IAA România?

Inițiativa IAA vine atât în ajutorul studenților, viitori marketeri, cât și în ajutorul companiilor care sunt în continuă căutare de tineri bine pregătiți, cu inițiativă, deschidere, cu o bună bază teoretică, sete de cunoaștere, și, nu în ultimul rând, cu dorința de a deveni profesioniști valoroși în domeniu.

Ce impact crezi că va avea acest proiect asupra tinerilor?

Cu siguranță, le va da o percepție „la prima mână” despre viața profesională din România, în ceea ce privește domeniul marcom. Mai mult, prin prisma cunoștințelor împărtășite de profesioniști, îi va ajuta să își contureze mai bine propriile visuri și planuri de carieră și domeniu în care le-ar plăcea să își lase amprenta. Cumulat, proiectul va crește calitatea viitorilor marketeri din piața noastră.

Care sunt informațiile pe care ai vrea să le împărtășești în timpul acestor întâlniri?

Mi-ar plăcea să împărtășesc informații legate de principii generale de comunicare eficientă; conturarea imaginii de brand; conturarea strategiei pornind de la principiile mărcii; elemente de construire al unui brandbook; principiile alegerii mediilor de comunicare în diverse strategii de activare și pregătirea și organizarea eficientă a execuțiilor de brand ATL/ BTL.

Nu în ultimul rând, mi-ar plăcea sa împărtășesc din învățămintele proprii legate de parcursul meu în industrie (12 ani în P&G) și retail (8 ani în Real și Auchan), legate de diversitate și moduri de lucru și gestionarea complexității.

Ce așteptări ai de la studenții care îți vor fi repartizați? Crezi că sunt pregătiți pentru piața muncii?

Așteptarea principala este de a fi deschiși, de a fi sinceri în stabilirea propriilor obiective, de a pune întrebări pe subiectele de interes și îndrăzneți în ceea ce privește amprenta pe care o pot lăsa în domeniu în viitor. Din experiența de până acum, majoritatea studenților nu sunt pregătiți pentru piața muncii, dar consider că este rolul nostru să îi ajutăm să își formeze o perspectivă cât mai corectă.

Care sunt obiectivele pe care le-ai stabilit pentru acest proiect?

Stabilirea unei relații de mentorship care să ajute studenții atât în parcursul educațional, cât și în cel profesional. Împărtășirea experienței proprii, în scopul diversificării percepției studenților, astfel încât, să își poată lua informațiile necesare atingerii scopului lor educational și de dezvoltare personală.