Ce te-a motivat să te înscrii în cadrul acestui proiect?
Să îți împărtășești experiența și valorile în fața unor oameni deschiși să le asculte și poate să le și urmeze, îți dă senzația că ai făcut într-adevăr ceva care contează la sfârșitul zilei. Aș vrea să fie mai mulți oameni care să vadă advertising-ul așa cum îl văd eu, ca un domeniu în care poți să inspiri oamenii să vadă ce este bun și frumos în lume. Și mai este și inevitabilă doza de egoism, vreau să mă și încarc cu energia generației tinere.
Care sunt informațiile pe care ai vrea să le împărtășești în timpul acestor întâlniri?
Focusul meu va fi pe proces. De ce, de ce da sau ba, cum, când, cât de repede și cât de important este rolul fiecărui om din proces.
Ce așteptări ai de la studenții care îți vor fi repartizați? Crezi că sunt pregătiți pentru piața muncii?
O lecție importantă și bine fixată în mine de omul care mi-a fost mentor la începuturile mele în publicitate este „Assumption is the mother of all mistakes”, așa că încerc să nu am așteptări. Nimeni nu ajunge în fața primului job pregătit și asta e frumusețea drumului. Dar poate ajunge cu motivația de care are nevoie, și eu asta voi încerca să le dau studenților cu care voi lucra.