GroupM îl numește pe Mihai Vișan în poziția de Head of Trading

București, 28 mai 2019 – GroupM România, parte din Grupul Internațional WPP, anunță numirea lui Mihai Vișan în funcția de Head of Trading.

Mihai Vișan are peste 20 de ani de experiență în industria de publicitate. Anterior noii sale poziții, Mihai și-a desfășurat mare parte din cariera sa profesională în cadrul agențiilor Mediacom, Wavemaker și Mindshare, de asemenea parte din WPP, atât din perspectiva de client service, cât și de trading.

 În mandatul său, Mihai Vișan are ca obiectiv principal asigurarea continuității succesului GroupM în Romania, prin securizarea poziției de lider pe piața locală de trading.

“Mihai cunoaște business-ul în profunzime și am convingerea că dedicarea, motivația și dorința lui de a obține rezultate la cel mai înalt nivel fac ca această decizie să fie de bun augur, atât pentru evoluția sa profesională, cât și pentru business în sine. Avem planuri ambițioase pentru business-ul local, iar Mihai va conduce în această direcție operațiunile de trading care se află în centrul organizației noastre”, spune Dominic Grainger, CEO GroupM EMEA.

Mihai Vișan își va prelua noile responsabilități ca Head of Trading al GroupM Romania, începând cu luna iunie a acestui an.

Despre GroupM

 GroupM este lider-ul global de management al investițiilor în media, care gestionează peste 113 miliarde USD, în investiții anuale de media, prin intermediul agențiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. GroupM creează reale avantaje competitive pentru clienți, prin intermediul specialiștilor săi din întreaga lume, oferind informații valoroase despre tendințele de pe piață legate de consumatori și platforme de media, expertiză de trading, market-leading brand-safe media, soluții tehnologice, conținut și multe altele.

 Mai multe despre GroupM

www.groupm.com

@GroupMWorldwide on Twitter

https://www.linkedin.com/company/groupm