Săptămâna aceasta UM România a câștigat la Roma 3 premii din cele 6 nominalizări în cadrul Festival of Media Global: Argint la categoria de Use of technology cu Study Coin (KFC), Argint la categoria Use of Traditional Media cu Deforestation Beat (Virgin Radio) și bronz la categoria de Use of Content pentru campania Bihor Couture (Beau Monde).
Campaniile au fost realizate împreună cu McCann Bucharest și MRM/McCann Bucharest.
Link: http://awards.festivalofmedia.com/global/?page_id=2651&lang=en
“Suntem mândri ca UM România este pentru al 4-lea an consecutiv pe podiumul celei mai prestigioase competiții de media, Festival of Media Global, și că anul acesta am ajuns în finală cu 5 campanii. 3 dintre ele au atras atenția juriului prin inovație, creativitate și integrarea tehnologiei într-un context cultural local” declară de la Roma, Mihai Trandafir, Managing Director UM România. “De altfel, UM și McCann România reconfirmă că sunt printre cele mai creative birouri la nivel global din rețeaua IPG” a încheiat el.
Campaniile premiate:
- Studycoin (KFC)- https://www.youtube.com/watch?v=bnPZ122YTT4
- Bihor Couture (Beau Monde)- https://www.youtube.com/watch?v=l0KH9pWJPoc&t=1s
- Deforestation Beat (Virgin Radio)- https://www.youtube.com/watch?v=ri7HQoU0X7g
Celelalte finaliste au fost:
- Six Pack Album with INNA (Coca-Cola)- https://www.youtube.com/watch?v=VtTD6g1NjCU
- Social Me (KFC)- https://www.youtube.com/watch?v=INCZhE0HIyo
Din altă perspectivă, cea de jurat, de data aceasta, Victor Croitoru, CEE Strategy Director – IPG MediaBrands, explică importanța acestor premii: “Experiența de jurizare la acest nivel este cu adevărat impresionantă, atât prin nivelul competențelor juriului, cât și prin ritmul alert. Evaluând și dezbătând cele mai bune campanii din toată lumea, având în prim plan mărci de prestigiu la nivel global sau cauze impresionante, grupate în categorii cu peste 10 finaliste, se ajunge de obicei la un consens, căutând un insight puternic și relevant contextului cultural, activat într-un mod surprinzător. Competiția este extrem de drastică, acordându-se în fiecare categorie câte un singur premiu pentru fiecare loc de pe podium.”
Festival of Media Global este singura competiție care premiază cele mai inovative campanii de media din lume. UM România este pentru al 4-lea an consecutiv pe podiumul Festival of Media Global, unde a fost desemnată Agency of the Year în 2016 și a câștigat Campaign of the Year cu Sunday Grannies (Vodafone).
UM, divizie a rețelei internaționale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai reputate agenții de media din România, oferind un spectru complet de servicii media, cu soluții strategice de cel mai înalt nivel, activate cu creativitate și tehnologii de ultimă oră. Recunoașterea capabilităților sale depașește granițele țării, regăsindu-se în toate festivalurile de publicitate, de la Cannes Lions, Festival of Media Global sau Eurobest, până la Effie, unde UM România este agenția cea mai titrată din regiune.
Portofoliul agenției acoperă cele mai importante categorii din România: Coca-Cola, Dedeman, KFC, Pizza Hut, Kaufland, Intersnack, Julius Meinl, Alpha Bank, Kandia Dulce, dar și coordonări globale sau regionale pentru clienți ca Julius Meinl, Honeywell, Microsoft.
În tara noastra, agenția UM face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup România.