#TraiascăCapraVecinului – cea mai premiată campanie la Effie 2019

Cu 2 premii Gold Effie și un Bronze Effie, campania #TrăiascăCapraVecinului creată de  GMP+WEBSTYLER pentru PressOne a devenit cea mai premiată campanie din cadrul Effie 2019, fiind, de asemenea, campania cu cel mai mare punctaj din cadrul festivalului.

Prin această campanie PressOne a lansat o platformă de comunicare de termen lung prin care își dorește să ajute la schimbarea mentalității românilor: o trecere dificilă de la invidie negativă la invidie pozitivă.

Demersul PressOne a început cu un studiu realizat împreună cu GFK și care a scos la iveală un lucru pe care poate mulți il intuiam și pe care acum îl știm în cifre: 4 din 5 români sunt invidioși pe semenii lor.

Într-o piață foarte competitivă, gestul PressOne de a ridica statui rivalilor a surprins pozitiv industria de media și a pus subiectul invidiei pe agenda publică.

Punctul culminant al campaniei a avut loc pe 1 decembrie, ziua în care românii au sărbătorit 100 ani de la Unire: KFC si McDonald’s, două branduri globale, și-au     declarat invidia pozitivă pentru un produs al celuilalt.

Cele 5 statui ridicate de PressOne și stunt-ul KFC-McDonald’s au inspirat ulterior zeci de branduri să preia atitudinea de admirație a concurenței și să spună acestora #TrăiascăCapraVecinului. Astfel, peste 70 de branduri au devenit purtătoare ale mesajului campaniei PressOne, creând o schimbare de paradigmă în comunicare: dacă anterior brandurile își transmiteau mesajele prin intermediul presei, în acest caz mesajul PressOne a fost preluat de foarte multe branduri ce astfel au devenit influenceri și canale media într-o campanie a unei instituții media.

Pe lângă impactul social, campania a adus și o audiență nouă semnificativă pentru site-ul PressOne.ro.

“Ne bucurăm că industria de marcom a apreciat atât de mult această campanie. PressOne și-a propus să aibă un rol activ în dezvoltarea societății românești, iar această campanie e doar începutul. Platforma de comunicare #TrăiascăCapraVecinului continuă și în 2019 și chiar mai departe de atât pentru că e nevoie de timp pentru a schimba mentalități.” a declarat Voicu Bojan, PressOne.

“Campania asta ne bucură din mai multe motive. Întâi pentru că are legatură directă cu misiunea pe care și-a propus-o noua agenție, GMP+WEBSTYLER, și anume să construim branduri care să adauge valoare în viața oamenilor. Apoi, pentru că am   reușit în campania asta să inspiram atât de multe entități să se implice pentru o cauză comună.

Premiile și mulțumirile merg către echipa PressOne care a avut inspirația să abordeze această temă, către întreaga echipă GMP+WEBSTYLER care s-a dedicat complet acestei campanii, precum și către colegii de la GMP PR.” a spus Bogdan Nițu, General Manager GMP+WEBSTYLER

Despre GMP+WEBSTYLER

În 2018, agențiile GMP Advertising și Webstyler au fuzionat, formând o singură agenție cu servicii intergrate: GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alături de GMP PR, Chapter 4 și Point Public Affairs. Cele două agenții au fost fondate în urmă cu 20 respectiv 18 ani fiind unele dintre cele mai premiate agenții independente din România în festivaluri de creativitate și eficiență. GMP este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului în Europa Centrală și de Est la Golden Drum. WEBSTYLER este cea mai premiată agenție de digital din România atât la nivel local cât și internațional. Portofoliul actual include branduri precum: Rompetrol, Ursus Breweries, Danone, Aptamil, Alka, Renault, Macromex,  PressOne,  Medic Hub, Itsy Bitsy.