Acum câteva luni, pe canalul de YouTube Albalact au fost lansate câteva filmulețe atipice vlogging-ului obișnuit.
Protagoniștii? Locuitorii unui cătun de munte din Apuseni.
Prin campania demarată de către Albalact și MRM//McCann România, poveștile și obiceiurile celor 23 de săteni din Tecșești au ajuns la peste 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Cu o medie de vârstă de peste 65 ani, protagoniștii acestui proiect și-au promovat în mediul online tradițiile care riscă să fie date uitării.
“În ultimii ani, Albalact s-a implicat în a susține comunitatea din acest cătun de munte autentic, situat la 20 km. de fabrica noastră. Faptul ca poveștile lor au trecut granițele și au adus zâmbetul pe buze juraților de la un festival de prestigiu, cum este Cannes Lions, nu poate decât să ne bucure și să ne facă să fim cu atât mai mândri de o campanie care deja era de suflet.” declară Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact
Cele 4 vedete ale campaniei (Zina, Partenie, Cornelia și Livia) au învățat în timp record cum se folosesc hashtag-urile, boomerang-ul și au împărtășit publicului secrete din gospodărie și tutoriale din bucătărie. “Unboxing din Pod”, “Cozonac 101” sau „Get Ready with Me” sunt doar câteva dintre vlog-urile care s-au viralizat pe rețelele de socializare.
Filmulețele pot fi găsite pe canalul de YouTube Albalact:
https://www.youtube.com/channel/UCKFJeIgqfUGZuKVBeG_q9WA
“Adevărul e că ne-am îndrăgostit de brief de când l-am citit prima dată. Începutul era deja acolo – Albalact ne provoca să spunem povestea celor 23 de locuitori dintr-un cătun din Alba Iulia, într-un mod nou și surprinzător. Dupa ce i-am cunoscut pe cei care urmau să devină protagoniștii Tecșești Vlogs, am știut că o țară întreagă se va îndrăgosti de ei. Când o campanie aduce bucurie atât oamenilor din afara industriei care urmăresc conținutul pe net, dar e recunoscută și la cel mai mare festival internațional, știi că ți-ai făcut bine treaba.” spune Simona Suman, Creative Director, MRM//McCann Romania.
Echipa care a lucrat la campanie a fost formata din:
MRM//McCann Romania
Simona Suman, Creative Director
Laura Belc, Group Creative Director
Irina Tanase, Copywriter
Cerasela Usturoi, Art Director
Adelina Luca, Account Director
Laura Circei, Account Manager
Katalin Sandu, Account Manager
Alex Budin, Head of Technology
McCann Bucharest:
Catalin Dobre, Chief Creative Officer
Mihaela Vasilescu, Senior Account Manager
Tiberiu Munteanu, AV Manager
Alex Ionescu, AV Producer
Dana Hogea, Client Relationship Manager
McCann PR:
Lavinia Chican, Senior Partner
Sorina Iordan, Account Manager
Albalact:
Cristina Miclea, Marketing Director
Miruna Mihalache, Brand Manager
Regizor:
Andrei Mîndru
Editor:
Victor Marinache
Music:
Ștefan Crișan