Campania Tecșești Vlogs premiată cu Bronz la Cannes Lions 2019. Albalact, MRM//McCann România și McCann Bucharest au fost premiați cu un leu de bronz la cea de-a 66-a ediție a Festivalului de la Cannes pentru campania Tecșești Vlogs la categoria Social & Influencers

Acum câteva luni, pe canalul de YouTube Albalact au fost lansate câteva filmulețe atipice vlogging-ului obișnuit.

Protagoniștii? Locuitorii unui cătun de munte din Apuseni.

Prin campania demarată de către Albalact și MRM//McCann România, poveștile și obiceiurile celor 23 de săteni din Tecșești au ajuns la peste 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Cu o medie de vârstă de peste 65 ani, protagoniștii acestui proiect și-au promovat în mediul online tradițiile care riscă să fie date uitării.

 “În ultimii ani, Albalact s-a implicat în a susține comunitatea din acest cătun de munte autentic, situat la 20 km. de fabrica noastră. Faptul ca poveștile lor au trecut granițele și au adus zâmbetul pe buze juraților de la un festival de prestigiu, cum este Cannes Lions, nu poate decât să ne bucure și să ne facă să fim cu atât mai mândri de o campanie care deja era de suflet.” declară Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact

 Cele 4 vedete ale campaniei (Zina, Partenie, Cornelia și Livia) au învățat în timp record cum se folosesc hashtag-urile, boomerang-ul și au împărtășit publicului secrete din gospodărie și tutoriale din bucătărie. “Unboxing din Pod”, “Cozonac 101” sau „Get Ready with Me” sunt doar câteva dintre vlog-urile care s-au viralizat pe rețelele de socializare.

 Filmulețele pot fi găsite pe canalul de YouTube Albalact:

https://www.youtube.com/channel/UCKFJeIgqfUGZuKVBeG_q9WA

 “Adevărul e că ne-am îndrăgostit de brief de când l-am citit prima dată. Începutul era deja acolo – Albalact ne provoca să spunem povestea celor 23 de locuitori dintr-un cătun din Alba Iulia, într-un mod nou și surprinzător. Dupa ce i-am cunoscut pe cei care urmau să devină protagoniștii Tecșești Vlogs, am știut că o țară întreagă se va îndrăgosti de ei. Când o campanie aduce bucurie atât oamenilor din afara industriei care urmăresc conținutul pe net, dar e recunoscută și la cel mai mare festival internațional, știi că ți-ai făcut bine treaba.” spune Simona Suman, Creative Director, MRM//McCann Romania.

Echipa care a lucrat la campanie a fost formata din:

 MRM//McCann Romania 

Simona Suman, Creative Director

Laura Belc, Group Creative Director

Irina Tanase, Copywriter

Cerasela Usturoi, Art Director

Adelina Luca, Account Director

Laura Circei, Account Manager

Katalin Sandu, Account Manager

Alex Budin, Head of Technology

 McCann Bucharest:

Catalin Dobre, Chief Creative Officer

Mihaela Vasilescu, Senior Account Manager

Tiberiu Munteanu, AV Manager

Alex Ionescu, AV Producer

Dana Hogea, Client Relationship Manager

 McCann PR:

Lavinia Chican, Senior Partner

Sorina Iordan, Account Manager

 Albalact:

Cristina Miclea, Marketing Director

Miruna Mihalache, Brand Manager

 Regizor: 

Andrei Mîndru

 Editor:

Victor Marinache

 Music:

Ștefan Crișan

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele