McCann Worldgroup România a fost premiată cu Argint și Bronz la cea de-a 66-a ediție a Festivalului Cannes Lions, ajungând astfel la numărul de 35 de Cannes Lions câștigați în ultimii 9 ani consecutivi.
Rețeaua McCann Worldgroup a fost desemnată pentru prima dată la titlul de Network of the Year.
Echipa McCann Worldgroup România s-a clasat pe locul 2 și fost premiată cu un Leu de Argint la a doua ediție a Hackathonului “Change for Good” organizat de Amazon, Huge si Earth Day Network.
Echipa din McCann Worldgroup România a fost una din cele 6 echipe din toată lumea care au ajuns în finala Hackathonului și au petrecut o săptămână la Cannes alături de experți de la companiile Amazon și Huge și alături de influenceri globali, unde au participat la sesiuni de hacking și au dezvoltat împreună soluții inovatoare pentru rezolvarea unor probleme globale cu ajutorul tehnologiei.
Propunerea unicii echipe din România participante în competiție a încorporat elemente de gaming și monitorizare în timp real care aduc împreună oameni obișnuiți și cercetători, într-un efort comun pentru protejarea insectelor pe cale de dispariție.
Campaniile câștigătoare ale agenției McCann Worldgroup România au fost “Internet’s Residency Exam” pentru clientul Rețeaua de sănătate Regina Maria, dezvoltată împreună cu agenția McCann PR și “Tecșești Vlogs” pentru clientul Albalact, dezvoltată împreună cu MRM//McCann România.
“Internet’s Residency Exam” a fost premiată cu un Leu de Argint la categoria PR, iar “Tecșești Vlogs” au primit Bronz la categoria Social & Influencers.
Pe lângă premiile și nominalizările cu campaniile câștigătoare, McCann Worldgroup România a avut alte 4 nominalizări cu 2 campanii diferite:
- Half Full (Coca-Cola) 3 nominalizări la categoriile Direct și Brand Experience
- Bihor Couture (Beau Monde) nominalizare la categoria eCommerce
“35 de premii în 9 ani consecutivi. Sunt mândru de constanta pe care o avem, are foarte multă muncă în spate.
Sunt mândru pentru că este în primul rând, un succes al unei culturi la care fiecare contribuie în felul lui, oamenii se ambiționează unii pe alții și vor mereu să facă mai mult. Asta construim în fiecare an.
Sunt mândru că, deși, anul acesta am luat două premii, am fost shortlistați cu patru campanii diferite. Sunt mândru de clienții noștri ambițioși și de încrederea pe care o au în noi. Ne provocăm reciproc și ajungem să facem lucruri curajoase.” declară Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup România și Regional Creative Director McCann CEE.
“În ultimii ani, Albalact s-a implicat în a susține comunitatea din acest cătun de munte autentic, situat la 20 km. de fabrica noastră. Faptul ca poveștile lor au trecut granițele și au adus zâmbetul pe buze juraților de la un festival de prestigiu, cum este Cannes Lions, nu poate decât să ne bucure și să ne facă să fim cu atât mai mândri de o campanie care deja era de suflet.” declară Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact.
„Suntem măguliți de premiul prestigios acordat de cel mai mare for internațional din advertising si mândri că am devenit prima companie din domeniul serviciilor de sănătate din România premiată la Cannes. Am susținut cu entuziasm ideea creativă din spatele campaniei și vom continua seria inițiativelor inovatoare în beneficiul pacienților noștri.” completează Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei de sănătate REGINA MARIA.
Reteaua McCann Health a fost desemnată în 2019 Health Network of the Year la Cannes Lions, în timp ce întreaga rețea McCann Worldgroup a câștigat de-a lungul săptămânii festivalului: 5 Grand Prix-uri, un Titanium, 14 Lei de Aur, 17 Lei de Argint și 36 lei de Bronz la aceasta ediție, însumând astfel 73 premii în total.
McCann Worldgroup România are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Coca-Cola, Vodafone, KFC, Nestle, L’Oréal, MasterCard Europe, Mega Image, Heineken România, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann România. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.