Golden Drum, una dintre cele mai cunoscute competiții de creativitate din lume, inclusă în clasamentele WARC, a invitat MSL în calitate de partener de PR exclusiv al festivalului pentru al patrulea an consecutiv.
Rețeaua de agenții MSL va fi responsabilă de gestionarea activităților de comunicare în 15 piețe din regiunea CEE – Croația, Bulgaria, Republica Cehă, Finlanda, Grecia, Ungaria, Italia, Muntenegru, Macedonia de Nord, Polonia, Serbia, Slovacia, România, Rusia și Turcia.
Festivalul Golden Drum va fi susținut de agențiile partenere MSL și birourile locale Publicis Groupe, care au experiența edițiilor anterioare ale festivalului și care se alătură schimbării anunțate de Golden Drum și temei Creativity 4 Change din cea de-a 26 a ediție.
„Ne bucurăm să facem parte din Festivalul Golden Drum! Cu experiența noastră în susținerea edițiilor anterioare ale festivalului, ne bucurăm să promovăm imaginea pozitivă a Golden Drum în continuare”, a declarat Zofia Bugajna-Kasdepke, Business Development Director MSL CEE.
Slavoj Žižek, unul dintre cei mai cunoscuți filosofi ai începutului de secol 21, se alătură Festivalului Golden Drum 2019.
Pentru cei care nu l-au ascultat până acum, Portorož este o șansă de a-l vedea pe Slavoj Žižek, unul dintre cei mai apreciați filosofi contemporani.
Žižek este Director Internațional al Birkbeck Institute for Humanities (Birkbeck College, Universitatea din Londra), profesor emerit al Kyung Hee University (Seul) și Cercetător senior în cadrul Departamentului de Filosofie, Facultatea de Arte, Universitatea din Ljubljana (Slovenia).
Prin îmbinarea filosofiei clasice germane cu psihanaliza Lacaniană, gândirea sa parcurge cele mai importante teme filosofice, la critica radicală a capitalismului contemporan. Filosoful și teoreticianul este cunoscut pentru abordarea unor teme în domeniul psihanalizei, politicii și culturii populare, în stilul său provocator și cu umorul specific.
Îl vom putea asculta pe Slavoj în ultima sesiune din prima zi a festivalului, care va avea loc între 17 – 18 octombrie 2019 în Portorož, frumosul oraș de la malul mării din Slovenia.
Scena The Golden Drum va găzdui 40 de speakeri internaționali care vor vorbi despre acțiunile care generează schimbări pozitive în diferite domenii și care ne vor schimba perspectiva pe care o avem în publicitate pentru un viitor mai bun.
Golden Drum awards ediția 26 prezintă: The best of Genius Loci award
Grupul Local spirit a fost redenumit Genius Loci/Local spirit și a fost elevat într-un premiu nou și așteptat în regiune, care celebrează culturile diferite. Cei mai buni din categoria Genius Loci vor fi recunoscuți pentru prima oară de către juriul WHY pentru cele mai bune creații cu spirit local care au intrat în grupul Local Spirit / Genius Loci.
Competiția The Golden Drum este împărțită în două secțiuni principale: WHAT și WHY. Fiecare secțiune este împărțită în grupuri și categorii care reflectă cele mai noi tendințe din publicitate și industria creativă: Film, Print, Out of Home, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation, Craft, Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius Loci / Local Spirit și Social Good.
Înscrierea în competiție este deschisă până pe 1 august 2019, acesta este și deadline-ul pentru înscrierile delegaților pentru Early Bird, la prețuri mai avantajoase ca niciodată. Mastercard, partener al celei de-a doua ediții a festivalului cashless, oferă prețuri mai bune ca niciodată.
DATE CHEIE
DEADLINE PENTRU ÎNSCRIERE: 13 august 2019 la 24.00
DEADLINE PENTRU ÎNSCRIEREA LA YOUNG DRUMMERS COMPETITION: 10 septembrie 2019 la 24.00
EARLY BIRD PENTRU ÎNSCRIEREA DELEGAȚILOR: 13 august 2019 până la 24.00
ANUNȚAREA SHORT-LISTS: miercuri, 16 octombrie 2019 în timpul zilei
GALA DE PREMIERE GOLDEN DRUM: vineri, 18 octombrie 2019, la 20.30
FESTIVALUL GOLDEN DRUM 26: 17-18 octombrie 2019
Mai multe informații despre Festivalul Golden Drum la www.goldendrum.com
Verifică ghidul înscrierilor https://goldendrum.com/wp-content/uploads/2019/06/26_Golden_Drum_EntryHandbook.pdf
Accesează sistemul de înscriere și înregistrare la https://engine.goldendrum.com
Acrediare pentru presă la https://engine.goldendrum.com/accreditation
Media Kit disponibil la https://goldendrum.com/inc/uploads/2019/06/26GD_MediaKit.pdf
Materialele pentru presă pot fi descărcate de aici https://goldendrum.com/press/media-materials
Despre Golden Drum
Festivalul Golden Drum s-a lansat în 1993 pornind de la ideea simplă de a aduce împreună creativi din țări diferite, definite atunci ca noile țări europene. Festivalul celebrează genius loci, spiritul locului, precum și excelența în creativitate. Își dorește să inspire și să încurajeze gândirea creativă pentru schimbări pozitive în mai multe domenii, aducând aceste elemente în lumină prin competiție și programul congresului. Prin sloganul Creativity 4 Change, Golden Drum se axează pe publicitatea pentru un viitor mai bun. Festivalul Golden Drum a inclus în clasamentul WARC, ca unul dintre cele opt festivaluri regionale.
Despre MSL
MSL este rețeaua de relații publice și comunicare integrată a Grupului Publicis. Rețeaua oferă consiliere în comunicare strategică și gândire creativă, susținându-și clienții prin campanii curajoase și pline de insight ce îi ajută să își construiască influența în piață și să aibă impact în rândul consumatorilor. MSL este una dintre cele mai mari rețele de PR din Europa, cu o creștere rapidă pe piețele din China și India, având peste 3.100 de angajați la nivel mondial, în cele peste 107 birouri din întreaga lume.