Școala IAA: 21 de absolvenți au încheiat prima ediție a Modulul Media

Prima ediție a Modulul Strategie și Planificare Media de la Școala IAA s-a încheiat cu aplauze pentru cei 21 de studenți, juniori în agenții de media, publisheri, TV dar și studenți.

Examenul final a fost susținut la începutul săptămânii: 7 echipe au prezentat propuneri de strategie media pentru 7 branduri, sub jurizarea Alexandrei Dimitriu Chief Media Officer Publicis Romania), a lui Mihai Trandafir (Managing Director UM Romania) și a Iulianei Ghiorghița (Media Strategy Director THINKDIGITAL).

Iuliana Ghiorghiță, Alexandra Dimitriu, Mihai Trandafir - profi Modulul Media
Iuliana Ghiorghiță, Alexandra Dimitriu, Mihai Trandafir

Studenții vin din agenții de media (Starcom, Zenith Media, Drill Media Line, Straton Media),  outdoor media (Universal Solutions), research (BRAT), digital (Digital Sapiens), televiziune (PROTV), energie (ENEL), pharma (Alvogen) cât și antreprenoriat (Inquito) și studenți (ASE).

Absolvirea primului Modul Media
Absolvirea primului #ModulMedia
Examenul final a constat în dezvoltarea de propuneri de strategie media și pitching pentru următoarele proiecte:
  • lansarea colecției Fashion Days primăvară-vară 2020
  • lansarea Alfa Romeo Stelvio
  • lansarea serviciului de Internet Banking de la First Bank
  • lansarea unui magazin Bio
  • o promoție Kinder
  • lansarea Victoria Secret în România
  • campanie pentru Piața Lidl
Modulul Media #1; prezentări de la examenul final
Modulul Media #1: prezentări de la examenul final

Experiența a entuziasmat și profii (toți profesioniști seniori în industrie, despre care puteți citi mai multe pe pagina Modulului Media) și studenții în egală măsură.

Iată, de exemplu, ce povestea Alexandra Dimitriu după cursul de Introducere în Strategia Media:

După ce am citit cu atenție feedbackul studenților și m-am liniștit că le-a plăcut și lor , pot să recunosc cu mâna pe inimă: „I loooooooved it”

Înscrierile la cea de-a doua ediție a Modulului Strategie și Planificare Media sunt deschise

În 14 zile full de training, din două în două săptămâni, profesioniști seniori din industrie explică, într-o manieră practică, aplicată și cu multe exemple, cum gândești o strategie media și cum o implementezi.

În cele 98 de ore înțelegi fundamentele marketingului, principiile strategiei de media și învăți să planifici o campanie și apoi să o monitorizezi și să îi evaluezi performanța campaniei în orice mediu, de la tradițional la digital. Programul Modulului Media și alte detalii despre înscriere sunt disponibile aici.

La cursul Noțiuni Fundamentale de Marketing, cu Ștefan Teodorescu

Organizat în parteneriat cu BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor), Modulul Media este primul care are și un preț dedicat studenților.

Ediția a doua se va desfășura între 4 octombrie și 14 decembrie 2019, iar înscrierile sunt deschise!

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele