Școala IAA, unul dintre proiectele de tradiție ale IAA România, a ajuns în cel de-al #12lea an și își deschide porțile pentru o nouă serie de cursanți pasionați de marketing și publicitate.
În această toamnă, juniori și seniori din marcomm (sau din domenii conexe) pot alege unul dintre mini-MBA-urile oferite de Școala IAA, pentru a-și duce cariera la următorul nivel. Programele sunt recunoscute de întreaga industrie și adesea aflăm, de la manageri sau oameni de HR, că alumnii Școlii au bile albe la interviu. Nu e ceva fără temei, pentru că Școala cultivă gândirea strategică și critică și atunci absolvenții sunt „echipați” să facă față unor situații provocatoare și foarte diferite.
„Cred că modelul de gândire de la Modulul Digital se aplică în orice domeniu. De exemplu, nu trebuie să pleci de la ce vrei tu ca brand, ci de la ce problemă sau tensiune are cel căruia i te adresezi” ne mărturisea Raluca Dascălu, șefă de promoție la Modulul Digital, ediția #8.
Poți citi aici întregul interviu cu Raluca.
Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală are loc între 10 octombrie și 16 februarie.
Te poți înscrie până pe 20 septembrie, pe pagina modulului.
Cultivarea unei gândiri strategice și structurate e perfect valabilă și în cazul Modulului Fundamentele Marketingului și Comunicării, susținut de mulți dintre profesioniștii care au pus bazele Școlii (Afrodita Blasius, Dan Petre, Victor Dobre).
Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării are loc între 20 septembrie – 9 februarie.
Te mai poți înscrie doar săptămâna aceasta, până pe 6 septembrie, aici.
Modulul Strategie și Planificare Media, la cea de-a doua ediție, a fost foarte apreciat de cursanți, care au aprofundat rolul de arhitect al media plannerului. Elvira Munteanu, CEO Universal Solution, rezumă perfect experiența :
„Mi-a plăcut cum a fost mixată curricula. Mi-a plăcut mult cursul lui Ștefan Teodorescu despre marketing strategic, a fost foarte interactiv și fresh. M-a prins foarte tare cursul despre vizune strategică în media al lui Mihai Trandafir și Alexandra Dimitriu, aceștia s-au armonizat minunat în a ne transmite experiența lor. Cursul de digital strategy al Iulianei Gheorghiță s-a dovedit a fi foarte interesant și catchy, iar Arina Ureche ne-a dovedit încă o dată calitățile de trainer învățându-ne cum putem folosi instrumentele BRAT în evaluarea performantei campaniilor din diferite perspective.”
Modulul Strategie și Planificare Media are loc între 18 octombrie – 1 februarie.
Vă puteți înscrie până pe 4 octombrie, pe pagina cursului.
Școala IAA a pregătit, până în prezent, 580 de profesioniști în cele 5 programe desfășurate timp de 12 ani. Modulul Fundamente numără cele mai multe ediții desfășurate, 17, urmat îndeaproape de Modulul Digital, foarte apreciat în industrie, cu 12 ediții la activ.
În cazul în care vă doriți să urmați unul dintre module însă costul este un impediment, vă încurajăm să vă abordați proactiv managerul și să îi propuneți să investească în dezvoltarea voastră profesională. Cu siguranță îl/ o veți impresiona! Școala IAA a pregătit un mic ghid cu tips & tricks despre cum puteți aborda, discuția. Îl găsiți aici.
Vă așteptăm cu mare drag!