Ediția din 2019 a conferinței Trade Round Table “2020: from Insights to Foresights” aduce față în față trecutul, prezentul și viitorul businessului din retail & FMCG pentru a-ți oferi insighturi valoroase și a susține industria să se dezvolte printr-o abordare colaborativă.
Privind la orizontul anului 2020 și chiar mai departe, întrebarea-cheie este: “Ce generează succesul businessului în retail?”. O întrebare a cărei complexitate crește an de an, pe măsura ce apar noi factori disruptivi în comerț precum IoT, Artificial Intelligence, Big Data, digitalizarea, start-upuri cu modele de business inovatoare, nevoia de personalizare.
Marii câștigători sunt cei care reușesc să transforme forțele disruptive din piață în oportunități de creștere pentru afacerile lor, lansând inovații care trec testul consumatorilor.
Trade Round Table expune strategiile din spatele poveștilor de succes scrise de liderii de piață și viziunile unor executivi și antreprenori de top legate de evoluția industriei în viitor. De asemenea, evenimentul își propune să facă bilanțul pieței pe primele nouă luni din 2019 pentru a oferi mai multă claritate prognozelor pe următorii ani.
Dintre subiectele ediției 2019:
- Perspective macroeconomice pentru 2020: Ce scenarii de piață sunt plauzibile pentru anul viitor și ce implicații sunt pentru consumul FMCG?
- Insighturi despre consumator și shopper pornind de la nevoile consumatorilor la etapele incursiunii shopperului în lumea retailului
- Omnichannel Retail: Cum se pregătesc companiile – atât retailerii cât și furnizorii – pentru a livra o experiență omnichannel?
- Personalizarea retailului: Care este “the next level” al personalizării în comerț?
- Dezvoltarea categoriilor FMCG în retail: Cum se estompează granițele dintre categorii și ce implicații sunt în retail?
- End-to-end Value Chain: Cum pot fi depășite barierele colaborării retailer-furnizor pentru a genera creștere profitabilă de ambele părți?
Trade Round Table este o oportunitate unică de a accesa conținut exclusiv, în timp ce dezvolți relații eficiente de business și aduni idei aplicabile afacerii tale.
5 motive să participi:
Conținut exclusiv
O oportunitate unică de a accesa conținut exclusiv și de a descoperi perspective valoroase pe care nu le vei regăsi la alt eveniment.
Speakeri de top
Întâlnești în premieră speakeri de top locali și internaționali de la care vei afla informații valoroase atât pentru tine, cât și pentru organizația pe care o reprezinți.
Networking
Ai oportunități de networking cu 250+ profesioniști din FMCG cu care poți dezvolta relații eficiente de business.
Idei aplicabile
Găsești idei aplicabile care te vor inspira și te vor ajuta în dezvoltarea activității tale.
Puncte de vedere oneste
Alătură-te jucătorilor cheie și liderilor din industrie pentru a afla puncte de vedere oneste și pertinente.
Cine participă?
Specialiști din: Consultanță & PR, Cercetare, Top Management, Vânzări, Retail, Marketing & Trade Marketing.
Printre speakerii confirmați se numără:
- Adrian Codirlașu – Președinte CFA România
- Iulia Pencea – Managing Director Nielsen România
- Cristian Ungureanu – Director Financiar Unilever South Central Europe
- Eliodor Apostolescu – Co-fondatorPhoenixY
- Diana Scăunașu – Client Service Manager GfK Consumer Panels & Services
- Traian Năstase – Managing Partneri Sense Solutions
- Cristina Miclea – Director de Marketing Albalact
- Iulia Dobre – East Balkans Snacks Marketing Manager PepsiCo