Începând cu luna octombrie, Publicis România preia contul de strategie, creație și digital al brand-ului de bere super premium Peroni Nastro Azzurro, parte a Ursus Breweries.
Colaborarea cu Ursus Breweries a început încă din primele luni ale acestui an, prin câștigarea pitch-ului Timișoreana.
„Avem în mână un produs excepțional și o marcă pe măsură, astfel că ne-am angajat să facem din Peroni cel mai dinamic brand din segmentul super premium, segment cu cea mai mare creștere din piața de bere din România. Ne pregătim de o toamnă cu momente de respiro #bluetiful pentru toți băutorii de bere.” – Cătălin Albu, Head of Business Management – Publicis
„Peroni Nastro Azzurro este într-o fază de creștere accelerată și consolidare a indicatorilor de brand în rândul consumatorilor de bere premium din România. Împreună cu echipa Publicis, avem încredere că vom face pași importanți pentru atingerea potențialului maxim într-o perioadă cât mai scurtă de timp.” – Bogdan Jianu, Brand Manager – Peroni Nastro Azzurro
Despre Peroni Nastro Azzurro
Peroni Nastro Azzurro este berea premium italiană numărul unu în lume*. Birra Peroni a demarat producția de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Roma, Italia, fiind lansată la nivel mondial în anul 2005. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul Ursus Breweries, o bere blondă premium, cu gust proaspăt și efervescent, disponibilă îmbuteliată (250ml, 330ml, 500ml sticlă și doză) și draught.
Mai multe detalii sunt disponibile pe www.peroniitaly.ro.
*Volum de vânzări, Raportul Global Data, 2017.
Despre Publicis Romania
În ultimii 4 ani, agenția Publicis, parte a Publicis Groupe România, a câștigat 98 de premii la Cannes Lions, Clio, D&AD, New York Festivals, The One Show, Eurobest, Golden Drum, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards și Internetics.
Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] este leader global în marketing, comunicare și transformare digitală, având la bază sinergia dintre creativitate și tehnologie. Publicis Groupe oferă clienților acces la servicii și instrumente de top adaptate nevoilor lor. Publicis Groupe este organizat în patru Solution Hubs: Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL, Prodigious), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, Digitas), Publicis Sapient și Publicis Health. Prezent în peste 100 de țări, Publicis Groupe are peste 80.000 de angajați.