Rețeaua McCann Worldgroup este desemnată NETWORK OF THE YEAR pentru a 6-a oara in 7 ani.
În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup a fost desemnată NETWORK OF THE YEAR pentru a 6-a oară în 7 ani și pentru al 4-lea an consecutiv, un record absolut în cei 26 de ani ai festivalului .
McCann Worldgroup Romania a câștigat unicul Grand Prix din România și 6 premii Silver, pentru campaniile dezvoltate pentru cele mai cunoscute branduri din Romania: Coca-Cola, Vodafone, KFC, Centrul de Sanatate Regina Maria și Crucea Roșie.
„Este incredibil sa castigi si este cu atat mai frumos ca succesul sa te ajute sa-ti setezi obiective si mai indraznete. In tot ce ceea facem suntem curiosi si atenti la ceea ce spune, isi doreste si cauta publicul din Romania si printr-o stransa colaborare cu clientii agentiei, aplicam aceste lucruri in campaniile pe care le dezvoltam. Le multumesc clientilor agentiei pentru curaj si dorinta de a avea un impact real in vietile oamenilor si ii multumesc echipei din Bucuresti pentru ca au facut ca ambitiile noastre sa se transforme in realitate. Vom continua sa cautam insight-uri de marketing si comunicare reale si relevante pentru urmatoarele campanii de succes.” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.
“Comunitatea creativă din Europa este mai puternică ca niciodata. Diversitatea, colaborarea si curajul fac parte din istoria noastra de succes. Am creat o cultură creativă în regiune care produce constant excelență creativă. Suntem Network of the Year pentru a 4-a oara consecutiv, un nou record pentru festival- nu e un succes intr-un singur an, cu o singura țară si cu un client unic. 6 țări din regiune au contribuit la succesul din acest an. McCann CEE a câștigat anul acesta premii pentru campaniile dezvoltate pentru clienti curajoși precum Coca-Cola, IKEA, Vodafone, KFC, Mastercard. “ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.
Toate aceastea urmează unui an în care rețeaua McCann a dominat cele mai importante festivaluri din Europa, fiind numită EMEA Regional Network of the Year 2019 de catre Festivalul Cannes Lions, EMEA Agency Network of the Year de catre Campaign Magazine, #1 Network of the Year la IPA Effectiveness Awards, European Network of the Year 2019 de catre WARC și EFFIE European Agency network of the Year 2019, pe langa numeroasele premii locale din toată regiunea.
Campaniile McCann Romania câștigătoare la Golden Drum în 2019 sunt:
- Campania “Half Full”, dezvoltata pentru clientul Coca-Cola a fost premiata cu un Grand Prix la categoria OOH si un Silver la categoria Design.
- Campania “Broadcast for Blood”, dezvoltata pentru clientul Crucea Roșie a caștigat doua Silveruri in categoriile Social Good si Engagement/ Creative Use of media .
- Campania #Samefeeling , dezvoltata pentru Coca-Cola aduce in Romania un Silver la categoria Digital & mobile
- Campania “Social Entertainment Channel”, dezvoltata pentru KFC a fost premiata cu un Silver in categoria Digital & Mobile/ Social networking solutions & community sites.
- Campania “HOLOKID”, dezvoltata pentru clientul Vodafone a fost premiata cu Silver la categoria Content/ Live Experience
McCann Erickson Romania este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: „O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor sai.” Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, KFC. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Momentum, UM, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.