Kubis a lansat campania “Vot, nu Troc”

Kubis a lansat campania pro bono “Vot, nu Troc”, ce isi propune sa convinga oamenii sa devina observatori la alegerile prezidentiale ce vor avea loc pe 10 noiembrie.

 Fara culoare politica, ci doar manata de dorinta de a creste spiritul civic, campania se manifesta prin website-ul votnutroc.ro si printr-un mini-muzeu al coruptiei electorale – Galeria Trocului Electoral– poate sa fie vizionata la Nod marketplace pana la sfarsitul lunii octombrie.

 De la zahar, la faina, la ulei si pana la obiecte total neasteptate, in perioada electorala, partidele apeleaza la ce ne este deja cunoscut ca troc electoral. Pentru ca isi doreste sa contrabalanseze acest comportament, echipa Kubis si-a propus sa fie alaturi de Funky Citizens si sa convinga cat mai multi romani sa devina observatori ai alegerilor locale.

Prin urmare, in galerie au fost scoase in fata o parte din obiectele trocului electoral, cele care si-au facut prezenta vertiginos de-a lungul anilor in diverse judete din Romania. Expozitia are un dublu rol: un spatiu altfel in care te poti inscrie ca observator, precum si un gift shop in care artisti precum Dan Perjovschi, Wanda Hutira, Diana Papuc, Victor Firan, George Popa au donat niste obiecte reinterpretate ale trocului electoral asa cum si le inchpuie ei. Banii obtinuti din vanzarea acestora vor fi donati pentru un minim de confort al observatorilor in zilele alegerilor (hrana, transport etc).

“Am plecat de la o tensiune reala: trocul electoral nu poate fi oprit de cetateanul de rand, dar poate fi crescut un tip de comportament valoros comunitar si social: participarea ca observator la alegeri ajuta la un vot curat. Personal, cred foarte mult in teoria binelui mic: daca fiecare dintre noi (realist, daca cat mai multi dintre noi) ar face un bine mic in dreptul lui, atunci cu siguranta un bine mai mare se va intampla. Tocmai despre acest tip de gandire am vrut sa vorbim in campania noastra de recrutare a observatorilor pentru Funky Citizens,” a declarat Stefan Chiritescu, head of strategy Kubis.

Campania a debutat prin lansarea site-ului dedicat acestei actiuni – www.votnutroc.ro – si unde pot fi gasite toate informatiile necesare rolului de observator si ce implica acesta. In plus, a fost lansat un manifest video care vorbeste despre puterea binelui mic.

Echipele implicate in proiect sunt formate din:

Funky Citizens:  Elena Calistru, Cosmin Pojoranu, Andrei Bulearca, Laura Burtan, Anabella Costache, Ion Mates, Alis Socea

Kubis:

Vlad Popovici- Managing Director

Alin Marghidanu- Creative Director

Carina Toma- Group Creative Director

Victor Firan- Art Director

Stefania Bercu – Strategic Planner

Stefan Chiritescu- Head of Strategy

Silviu Stefanescu- Front end developer

Paul Mustacescu- Back end developer

Cristina Rugina- Front end developer

Daniel Placinta- Chief Technology Officer

Vlad Iosipescu- Social Media Manager

Sebastian Luba- Head of Social Media

Matei Paspan- Head of Media Performance

Ionut Avadanei – DOP, editor

Marian Ciungu – Photographer

Oana Carcei – Logistics Manager

Claudiu Mihalache – Logistics Manager

Curatori: George Popa / Gabriela Petre

Artisti Gift Shop: Dan Perjovschi, Diana Papuc, Wanda Hutira, George Popa, Cofeteria, Dume de Mestecat

Influenceri: Carmen Uscatu, Elena Calistru, Corina Bacanu, Marian Ionescu, Georgiana Ionescu, Omid Ghannadi, Shurubel

Parteneri: Avanpost, Nod makerspace

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele