Dacă agențiile și departamentele de marketing au pregătit deja spoturile de Crăciun, noi am pregătit calendarul cursurilor Școlii IAA de Marketing și Comunicare pentru următorul an.
Ne bucurăm să anunțăm că anul acesta vom organiza și Modulul Marketing și Comunicare Strategică, dedicat managerilor de brand, account managerilor și specialiștilor în comunicare cu peste 4 ani de experiență care își doresc să înțeleagă mai aprofundat legătura dintre marketing și business strategy sau gestionarea unui portofoliu de branduri.
CALENDAR
- Fundamentele Marketingului și Comunicării – sesiune de primăvară: 20 martie – 11 iulie
- Strategie de Marketing și Comunicare Digitală – sesiune de primăvară: 3 aprilie – 11 iulie
- Strategie și Planificare Media – 27 februarie – 23 mai
- Marketing și Comunicare Strategică – 20 martie – 11 iulie
Descoperă calendarul pe întregul an aici.
Școala IAA este unul dintre cele mai vechi și constante proiecte ale noastre, mergând deja pe al 12-lea an. Până acum 620 de studenți au absolvit unul dintre modululele Școlii și ne bucurăm să le vedem succesele profesionale.
Weekendul trecut Modulul Digital, poate cel mai iubit dintre toate, a sărbătorit încheierea ediției a #10a. Fulvia Olaru, Brand Communication Manager la Leo Burnett, a fost Șefă de Promoție și vă invităm să urmăriți blogul Școlii IAA pentru un interviu cu Fulvia, cât de curând.
Mult succes tuturor absolvenților și studenților actuali!