În Adunarea comună IAA – UAPR din data de 10.12.2019, a fost ales Comitetul de Organizare Effie 2020.
Astfel, Effie – competiția din domeniul marcom dedicată eficienței în comunicare va avea, în 2020, următoarea structură:
Președinte: Mihai Bârsan (Brandelier).
Membri: Monica Eftimie (KFC); Victor Stroe (Leo Burnett), Dan Petre (D&D Research), Alexandra Dimitriu (Starcom), Ruxandra Rău (Telekom), Bogdan Țurcanu (Ursus Breweries), Costin Radu (costinradu.ro), Eleodor Ghenoiu (Enel), Silvia Mihăilescu (ING Bank), Dragoș Stanca (BRAT).
Anul acesta premiile Effie vor avea loc în luna iulie 2020.
Effie este cel mai important premiu din industria marcom, deoarece premiază cea mai importantă realizare în publicitate: rezultatele.
Premiile Effie sunt acordate anual în semn de recunoaștere a celor mai eficiente campanii publicitare din anul în curs – campanii care au obținut rezultate peste așteptări sau au depășit obiectivele stabilite inițial.
Premiile Effie se organizează la nivel mondial începând din anul 1968.