Ogilvy România și Globalworth creează Sound Codes of Romania Buciumul din Bucovina și Toaca din Neamț, printre sunetele care pot fi redescoperite într-un playlist dedicat pe Spotify

Tehnologie și elemente tradiționale românești într-o campanie care face posibilă redescoperirea unor elemente tradiționale românești prin intermediul tehnologiei de ultimă generație.

București, 21 ianuarie 2020

Campania dezvoltată de Ogilvy România pentru Globalworth se bazează pe un insight simplu și relevant pentru o generație care caută experiențe și care își pune cu adevărat întrebări.

Asumarea identității naționale și redescoperirea patrimonului cultural sunt preocupări ale generației millenials, la fel cum muzica este o pasiune reprezintivă pentru această generație. Ziua de 24 ianuarie, Unirea Principatelor Române, a oferit echipei Ogilvy contextul potrivit pentru un proiect care redă, într-un mod inedit, atmosfera identității naționale.

“Vorbim cu o generație care nu mai crede în istoria din cărți. Care caută singură și descoperă nuanțe noi și care are tehnologia la îndemână pentru orice face. De ce nu am folosi tehnologia și pentru a ne racorda la trecut, dar dintr-o perspectivă firească? Muzica este un element comun al generației de acum, așa că am ales să folosim cea mai fresh platformă, Spotify, pentru a crea un playlist unde poate fi redescoperit universul sonic tradițional românesc“, Adrian Diac, Creative Director Ogilvy Romania.

Între 21 și 23 ianuarie, în  lobby-ul inteligent al clădirii Globalworth Tower, vor fi expuse covoare tradiționale românești, care vor avea țesut un QR code. Odată scanat, acesta va trimite utilizatorii către un playlist dedicat în aplicația Spotify – Sound Codes of Romania, unde vor putea fi ascultate sunete tradiționale românești, emblematice pentru diferite zone din țară: Cobza din Moldova, Buciumul din Bucovina, Păsările din Delta Dunării, Mocănița din Maramureș, Moara din Dobrogea și Toaca din Neamț.

„Acest proiect s-a născut din dorința noastră de a aniversa 24 ianuarie, Ziua Unirii Principatelor Române, într-un mod inedit pentru generația de astăzi, consumatoare de muzică și tehnologie. Zilnic, peste 100.000 de vizitatori calcă pragul clădirilor noastre. Peste jumătate dintre aceștia sunt mileniali, generația cea mai activă social, care trăiește pentru experiențe necondiționate de timp și de spațiu. Fiind atenți la preocupările și starea de bine a celor care își petrec timpul în clădirile noastre, am ajuns să realizăm un proiect care, prin intermediul tehnologiei, conectează generația de astăzi cu elemente care definesc patrimoniul nostru cultural”, spune Georgiana Oltenescu, Head of Marketing & Communication Globalworth.

Pentru o experiență 100% autentică, Globalworth are și un invitat special. Un meșteșugar popular din Râmnicu Vâlcea va țese, în timp real, pe parcursul celor 3 zile, un covor tradițional românesc. Întregul proces al acestui meșteșug va putea fi admirat de toți cei care vor vizita lobby-ul Globalworth Tower din București.

Despre Globalworth

Globalworth este o companie imobiliară listată la Bursa de Valori de la Londra, care activează în România și Polonia, unde a devenit principalul investitor pe piața imobiliară din cele două țări. În Polonia, compania deține participația majoritară în Globalworth Polonia, un investitor care activează pe piața poloneză de real estate, listat la Bursa de Valori din Varșovia. Globalworth dezvoltă și gestionează direct clădiri de birouri și în sectorul de logistică/industrie ușoară, în locații premium, care generează venituri din închirierea de spații către companii de top din întreaga lume. Gestionat de peste 170 de profesioniști în România și Polonia, portofoliul companiei are o valoare totală de aproximativ 2,5 miliarde de euro. Peste 90% din acesta este reprezentat de active producătoare de venit, închiriate către aproximativ 500 de companii naționale și multinaționale. Mai multe informații pot fi găsite pe http://www.globalworth.com/ și vă invităm și ne urmăriți pe Facebook, Instagram și LinkedIn.

Despre Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pieței locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitala.

Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local – Philips, ETI Gida, Lenovo, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr. Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra şi alte companii de renume.

Mai multe detalii despre campaniile dezvoltate de Ogilvy România, pe contul de Facebook.

 

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele