Sankt Petersburg va găzdui cel de-al 45-lea Congres Global IAA

Sankt Petersburg va fi gazda celui de-al 45-lea Congres Global IAA, care va avea loc în perioada 25-27 mai, pentru care s-au deschis deja înscrierile.

Tema ediției de anul acesta a Congresului Global IAA este ”Power to people” și își propune subiecte de discuție precum ”forța brandurilor în viața oamenilor”, ”forța umană pentru un management de încredere”, ”puterea de marketing a brandurilor”, ”noua putere a media” și ”provocări ale industriei”.

Printre invitații care vor fi prezenți la eveniment se numără nume importante ale marcom-ului și business-ului internațional: Phillipe Thomas – Director General, Cannes Lions International Creativity Festival, Shelley LAZARUS – Honorary President, OGILVY, Maer NASSER – Director of Public Relations, Department of Global Communications, UN, Rishad TOBAKKOVALA Development – Director Publicis, John COOK – Global CEO, VMLY & R și mulți alții.

Cea de-a 45-a ediție a Congresului Global IAA va aduce foarte mult în discuție brandurile și natura producției, content-ul generat de branduri, resursa umană, reglementările industriei, dar și noua putere media și provocările industriei de comunicare.

Natura producției și setul de bunuri și servicii oferite de producători este determinată de productivitatea muncii în diferite etape ale existenței umane. Vârful dezvoltării sale la începutul secolului trecut a fost producția în masă. Asta a făcut posibilă producerea unui număr mare de articole suficient de complexe din punct de vedere tehnologic care satisfac nevoile umane la un preț accesibil. Drept urmare, mulți oameni au descoperit că împreună pot avea acces la ceea ce anterior, individual, nu își puteau permite. Producția în masă a dus la consumul în masă de bunuri, care au satisfăcut nevoile societății. Prin urmare, eforturile marketerilor s-au redus la recunoașterea caracteristicilor comune ale nevoilor consumatorilor și comunicarea acestora către publicurile țintă.

Este adevărat că toți oamenii sunt diferiți, însă puterea unui brand eficient este să fie atractiv pentru mulți, iar de asta brandurile investesc din ce în ce mai mult în crearea de conținut popular, ținând cont de noile tendințe.

Pe de altă parte, în orice țară din lume există cerințe minime pentru producătorii de bunuri și servicii, a căror măsură este determinată de autoritățile de reglementare. De toate aceste reglementări, fie tehnice, fie de comunicare, un brand este nevoit să țină cont.

În plus, odată cu difersificarea consumului de media de către populație devine din ce în ce mai provocator să te adresezi unei medii lărgite. Realitatea de astăzi face dificilă munca agențiilor de media în vechiul model, care, pentru a rămâne competitive sunt nevoite să utilizeze noi tehnologii și să diversifice serviciile.

Cele prezentate mai sus sunt doar câteva dintre temele care se vor regăsi în prezentările speakerilor de renume mondial, care vor fi prezenți la cea de-a 45-a ediție a Congresului Global IAA.

Pentru înscrieri la Congresul Global IAA puteți accesa acest link.

 

 

 

 

 

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele