Modulul Marketing și Comunicare Strategică invită o nouă generație de studenți-seniori să ia loc în bancă și să aprofundeze cunoștințele acumulate on the job cu ajutorul a 11 profesioniști super experimentați. Cursul se adresează celor cu peste 4 ani de experiență, fie la client fie în agenție sau în alte poziții de management strategic.
Așadar, fie că ești brand manager, strategic planner, brand sau communications director, marketing manager sau ești pur și simplu interesat de dimensiunea strategică a marketingului și ai o titulatură mai funky, înscrierile la acest mini-MBA de elită sunt deschise, aici: http://bit.ly/modulul-strategic. Cursurile au loc vinerea și sâmbăta, în perioada 20 martie – 11 iulie.
În 20 de zile (adică în 160 de ore de training) vei învăța să faci o poziționare de brand și managementul unui portofoliu de brand, cu ce se mănâncă strategia de marketing și procesul de planificare, care sunt punctele cheie dintr-o strategie de comunicare, dar și cum să faci mai bine managementul resurselor din companie.
Iată ce vei studia
Strategie de business – 4 zile
Modulul Strategic demarează alături de Mihai Ghyka, Senior Business Consultant, care va explica cum poate fi aplicat marketingului ca instrument de dezvoltare a business.
Apoi, în următoarele 3 zile, cursanții vor pune în practică printr-o simulare de business, facilitată de echipa Interact România. Astfel, ei vor identifica tendințe și oportunități de business în mod aplicat, palpabil.
Această abordare a teoriei însoțită de practică aprofundată este cea care a consacrat Școala IAA în rândul alumnii: „Școala IAA nu e ca la Școală”.
Strategie de marketing – 7 zile
Veți petrece 3 weekenduri și încă o zi alături de Paul Markovits (Vice Președinte URBB), Camelia Panait (Marketing Direcotr), Afrodita Blasius (GM Marcomia) și Ștefan Teodorescu (Regional Marketing Capability Director Asahi) pentru a înțelege aplicat ceea ce presupune strategia de marketing:
✔ Comportamentul consumatorului
✔ Segmentare, targetare și poziționare de brand
✔ Managementul portofoliului de brand
✔ Planul de marketing
✔ Activitățile de marketing
✔ Idei inovative pentru produsele din portofoliu
✔ Marketing de criză
Ștefan Teodorescu:
„Le voi povesti studentilor despre cum să construiască branduri de succes. Este o sesiune foarte interactivă – puțină teorie, cât să îi pună pe gânduri, și multă practică. Ne distrăm foarte bine de obicei, dar există un substrat serios. Cred că brandurile care au succes pe termen lung sunt cele care au un scop îndrăzneț și nobil, dincolo de cel comercial. Fac ceva pentru oameni – îi ajută, îi ating emoțional, le trezesc o idee nouă. Cu asta aș vrea să plece – construind branduri, poți ajuta și inspira oamenii către mai bine.”
Strategie de comunicare – 5 zile
Următorul modul, de această dată de 2 weekenduri și jumătate, reunește unii dintre cei mai apreciați și premiați strategi români: Răzvan Căpănescu (Executive Creative Director), Alexandra Olaru (Corporate Affairs Director Philip Morris Romania), Victor Stroe (Associate Director & Head of Strategy Leo Burnett), Bogdan Nițu (GM GMP+Webstyler) și Afrodita Blasius (GM Marcomia).
Alături de ei vei înțelege întregul ecosistem de comunicare, din perspectiva strategică, pornind de la analiza performanței strategice a brandului, formularea gândului strategic, la eficiența campaniilor de comunicare, comunicare corporate & CSR și, încheind cu rolul digitalului în strategia de comunicare.
Leadership fitness – 3 zile
Cristina Gheorghe, Președinte al Institutului Dezvoltării Personale te va asista în actualizarea skillurilor de leader. Focusul acestei sesiuni va fi:
✔ găsirea oamenilor potriviți: cum îi găsim, cum îi selectăm?
✔ dezvoltarea abilităților de leader
✔ stimularea performanței și a colaborării în echipă
Managementul resurselor – 2 zile
Încheiem Modulul Strategic alături de Maria Predoiu, CEO Qriser și ex-președinte IAA România (Board Member în prezent). Maria va aduce o abordare pragmatică, asezonată cu puțină teorie, doar cât e nevoie pentru a înțelege raționalul din spatele recomandărilor ei.
Ea va discuta despre managementul resurselor, managementul relației agenție-client și managementul pitchingului. Sunt 3 aspecte esențiale pentru buna colaborare cu o parte importantă a stakeholderilor și e esențial ca un viitor decident să le înțeleagă înainte de a ajunge într-o funcție managerială și a le învăța din mers.